Bimmer og Nanna
Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-05-01 18:05

Bimmer fortsætter sin super-rolle som nybagt storebror... Han er nu begyndt
at komme ind og hente os, hvis vi ikke lige hører at Nanna er vågen med det
samme. Bare det mindste klynk og han står ved hendes side.

Da Nanna var 4 dage gammel, vågnede hun en morgen ved ikke at kunne trække
vejret. Bimmer stod henne ved hendes seng før hun sage noget... Ja enda før
hun bevægede sig. Selvom både Martin og jeg var vågen og sad og kiggede på
hende. Hundens 6. sans?? Jeg ved det ikke, men jeg så med mine egne øjne, at
Bimmer fløj op af sin kurv og hen til Nanna før vi fik registreret noget.

Han går gerne i nærheden af barnevognen når Nanna står ude og sover. Den
dejlige hund vogter simpelthen over Nanna og det startede den morgen hun
ikke kunne trække vejret!! Jeg tror de to er blevet venner for livet!

Rinnie Ilsøe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-05-01 19:23

Hej Rinnie

Udenfor skinner solen fra en skyfri himmel og sørme om den ikke også skinner
her i gruppen, med sådan en fortælling *SSS*

Er livet ikke bare dejligt? *S*

Hilsen
Joan