Muligan tawny suppe.....
Fra : Michael Hansen

Dato : 30-09-04 12:24

Hejsa,

Er der nogen der kan klare en superopskrift på denne - jeg kan ikke engang
stave til det

vh
Michael

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-09-04 12:55

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> writes:

> Hejsa,
>
> Er der nogen der kan klare en superopskrift på denne - jeg kan ikke engang
> stave til det

Hehe.. Google plejer ellers at være god til at rette ens stavefjel.. :)
<URL:http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&client=firefox-a&q=mulligatawny+opskrift&btnG=Search>

--
Ole Hansen

Fra : Michael Hansen

Dato : 30-09-04 14:19

Thanx,

Lidt pudsigt dog, at der er så stor variation i opskrifterne, så hvis nogen
har erfaring med specielle varianter, så gerne inputs...

Fx.
- brug af ingefær (har jeg ikke gjort)
- ris (har jeg fået de par gange jeg har fået suppen, men det er ikke med i
flere af opskrifterne)
- jeg har sågar fået med kokosmælk (mener jeg det var....)

vh
Michael