Problemer med tv-out på Asus V7100
Fra : Martin Bangsø

Dato : 13-05-01 15:49

Mit problem består i at jeg ikke får hele billedet med ud på mit tv
via composite-udgangen på mit grafikkort; det er som om der er
"zoomet" ind på billedet, således at jeg ikke kan se de yderste 2 cm
af billedet. Jeg har prøvet TVCC2000 fra www.tvtool.de, men jeg kan
ikke resize billedet med det. Er det nogen der har en ide til hvad jeg
skal gøre?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Lasse Rasmussen

Dato : 13-05-01 23:33

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> wrote in message

> [...]
> af billedet. Jeg har prøvet TVCC2000 fra www.tvtool.de, men jeg kan
> ikke resize billedet med det. Er det nogen der har en ide til hvad jeg

Det lyder som om du har det samme problem som mig, jeg et temlig gammelt B&O
fjernsyn hvor SVHS ikke virker, det har vist noget med at ens fjernsyn skal
køre 100 Hrz. for at få det i SVHS. jeg tror ikke der er nogen løsning ud
over at købe et nyt TV.

Men hvis der nogen der en bedre løsning vil jeg MEGET gerne rettes :)

Bare husk at et tv ikke kan kører i mere end 800X600 i opløsning med et asus
7100. kører du mere får du den der zoom effect.

ud over det vil jeg gerne vide om andre end mig har et problem med spil
under win2k prof med ovennævnte kort. jeg får nogle skærm billeder der
flimrer nogle gange i bla. everquest. nogen løsnning på dette??