In article <Xns9572C96948E18Chewbacca@62.243.74.163>,
Palle Hans Jensen <palle.jensen@tiscali.dk> wrote:
> Det står da på deres hjemmeside.
>
> Der står endda også hvordan du afmelder den "service".
>
> Kan du ikke bare tage til takke med det?
Nej - for det handler ikke så meget om at der er filter på, men at Azero
ikke informere om dette nye filter.
Jeg kan godt se at der på deres forside er et notat, om det nye tiltag
dateret d. 16/9, som jeg må have overset første gang jeg tjekkede deres
side. Jeg mener selv jeg søgte grundigt på deres site efter oplysninger,
herunder div. nyhedsbreve. Jeg kan ikke dokumenterer at de oplysninger,
der nu er dateret d. 16/9 om nye antispam tiltag, ikke var på sitet da
jeg undersøgte det første gang, så derfor går jeg ud fra at jeg var
blind den dag. Det er i alle tilfælde tydeligt angivet nu, at de har
gjort noget nyt vedr. antispam.
Min klage går på at de indfører radikale ændringer uden at informere
deres kunder med en direkte mails.
Nederst er deres svar på min første mail til dem hvor de giver mig ret.
Når en internetudbyder sætter begrænsninger på hvilken mail der må komme
frem til mig _UDEN_ at informere om begrænsningen, _UDEN_ at oplyse
hvilke "blacklists" de abbonerer på, _UDEN_ at give mig mulighed for at
regulerer deres standard indstillinger, er det censur, også selvom jeg
ikke er interesseret i at modtage spam og sandsynligvis vil være enig
med de fleste af deres standard indstillinger.
niels
------Svar fra Azero support------
Hej
Jeg er meget enig med dig, desværre har vi ikke haft mulighed
for at lave support omkring de nye antispam tiltag endnu, for
eksempel med lister over hvilke filtre der bruges og hvordan
man handler ved eventuel afvisning.
Vi har skrevet lidt om de nye antispam tiltag på driftens
nyhedsside, se gerne:
http://azero.dk/drift/nyheder/
-----------------------------------