Kann ikke oprette binding mellem PC og 623~
Fra : Jakob G.

Dato : 27-09-04 18:49

Bluetooth:
PC Suite "Kan ikke godkende telefonen". Nogen der har prøvet det?
Skal der vælges en bestemt type forbindelse?

Allan, jeg ved godt jeg har spurgt dig om det samme i tråden nedenunder, jeg
er bare bange for at det gik lidt under i mængden af spørgsmål...

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders

Dato : 27-09-04 20:46

Har du måske overvejet at invest. i en BT dongle, det ville måske hjælpe
lidt på sagen...

/Anders

Fra : Allan

Dato : 27-09-04 20:55

Hej
Når alt går galt så start forfra afinstallere de programmer der benyttes og
genstart og installere f.eks BT først derefter nokia suite og du skal
selvfølgelig vælge Blue-tooth forbindelse hvis det er det du vil
bruge

Har prøvet ir og BT med nokia 6230 og 6610 virker ok

Allan

Fra : Jakob G.

Dato : 28-09-04 11:54

> Har prøvet ir og BT med nokia 6230 og 6610 virker ok

- Du bor ikke tilfældigvis i Sønderjyland...?

--
Hilsen Jakob

Fra : sls

Dato : 27-09-04 21:21

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> skrev i en meddelelse
> Bluetooth:
> PC Suite "Kan ikke godkende telefonen". Nogen der har prøvet det?
> Skal der vælges en bestemt type forbindelse?

Sigmatel 4000 , hastighed 38400

http://www.cellshop.dk/usbirda.html

Mvh Sid

Fra : JMo.

Dato : 27-09-04 22:47

Jakob G. wrote:

> Bluetooth:
> PC Suite "Kan ikke godkende telefonen". Nogen der har prøvet det?
> Skal der vælges en bestemt type forbindelse?

Hvilken Bluetooth enhed på PC'en?
Hvilken driver software?

Måske understøtter din BT-enhed ikke Combination key pairing, som kræves af
6230.

Er understøttet i de fleste enheder der bruger Widcomm version 1.4.1
(svjh.) og fremefter.