newsudbyder
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-04 17:57

Hey

Jeg prøvede en newsudbyder for et par måneder siden med en testpris på 3$
for et par dages adgang... Kan dog satme ikke finde det firma igen. det
tilbyder vist ubegrænset news til 14,95$/måned

Nogen der kan genkendte ovennævte prisstruktur? og det var vist noget med at
der var max 4 connections man kunne benytte men det kørte rigtigt godt.

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 27-09-04 19:51

http://www.giganews.com/ tilbyder det for 24,99$.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-04 20:04

"Thomas Hedberg" <thomas@my-email.dk> wrote in message

> http://www.giganews.com/ tilbyder det for 24,99$.

Det var ikke giganews
Men tak for dit bud

25$ synes jeg dog også er lidt for meget for news

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 27-09-04 20:22

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> [...]
> det tilbyder vist ubegrænset news til 14,95$/måned

> Nogen der kan genkendte ovennævte prisstruktur?

Det lyder som UseNetServer.
http://www.usenetserver.com/

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-04 20:49

"Morten Brynjolf" <notvalid@brynjolf.net> wrote in message

> Det lyder som UseNetServer.
> http://www.usenetserver.com/

yup, præsis mange tak

Fra : Daniel Skytte

Dato : 05-10-04 06:26

Du kunne vel egenligt lige saa godt benytte news.sunsite.dk, eller
hvorledes? :)

http://news.sunsite.dk/

--
Venlig hilsen