Gode/dårlige erfaringer med Bob.dk???
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 21:52

Som der står ønsker jeg at høre om der er nogen der har gode / dårlige
erfaringer med www.bob.dk ?

Jeg har fundet disse ting hos dem:

Msi, Bluetooth USB Dongle kr 175,00 incl moms

Kingston, 256MB Secure digital kr 199,00 incl moms

Studser dog lidt over hvordan de kan være så billige (Punkt 1) :) Nej, jeg
har ikke handlet hos dem før så jeg hører gerne fra om erfaringer:)

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

---

Fra : John

Dato : 26-09-04 22:54

"Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Studser dog lidt over hvordan de kan være så billige (Punkt 1) :) Nej, jeg
> har ikke handlet hos dem før så jeg hører gerne fra om erfaringer:)

Har handlet med dem før.

De virkede fornuftige og der var ingen problemer med at handle hos dem.

Mvh

John

Fra : BorreBoy

Dato : 27-09-04 08:06

"Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Studser dog lidt over hvordan de kan være så billige (Punkt 1) :) Nej, jeg
> har ikke handlet hos dem før så jeg hører gerne fra om erfaringer:)

Jeg har ved to forskellige lejligheder, stillet dem spørgsmål ang. et
produkt. De har aldrig svaret tilbage, så jeg kunne ikke drømme om at handle
hos dem.
Jeg er dog sikker på, at de har mange tilfredse kunder.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 27-09-04 09:29

Søndag den 26. september 2004 22:52 kastede "Thunder"
<thunderSNABELAget2net.dk> sig over en af disse computere og skrev:

> [...]
>

> Studser dog lidt over hvordan de kan være så billige (Punkt 1) :) Nej, jeg
> har ikke handlet hos dem før så jeg hører gerne fra om erfaringer:)

Har handlet der et par gange, uden problemer.
--
/Sv-E
Fjern fjern ved direkte svar !!

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 11:40

1 ud af 3 indtil videre, har haft dårlige erfaringer. Er der andre?

---

Fra : Nicolai

Dato : 27-09-04 11:42

>1 ud af 3 indtil videre, har haft dårlige erfaringer. Er der andre?

De er helt efter bogen