Billeder fra en ferierejse til Sicilien
Fra : Simon Laub

Dato : 26-09-04 19:23

Er netop hjemkommet fra en glimrende ferie på Sicilien (Palermo, Syracusa,
Catania og Etna) med kufferten fuld af billeder .....
Da billeder som bekendt siger mere end 1000 ord, hermed mit forsøg
udi en Siciliansk stemnings rapport ......
En rejse der bestemt kan anbefales !

http://www.fortunecity.com/skyscraper/lol/1165/Sicilia/Sicilia1/index.htm

mvh.
-Simon

Fra : Kaj

Dato : 27-09-04 07:29

Simon Laub <Simon.Laub@FILTER.mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:415708b5$0$218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Da billeder som bekendt siger mere end 1000 ord, hermed mit forsøg
> udi en Siciliansk stemnings rapport ......

Hej
Du glemte at skrive, at det er reklamerne, der dominerer din billedside.
Mvh
Kaj

---

Fra : John

Dato : 27-09-04 10:11

"Kaj" <kasenx.fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte at skrive, at det er reklamerne, der dominerer din billedside.

Suk.

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 27-09-04 10:42

On Mon, 27 Sep 2004 11:10:32 +0200, John wrote:

> "Kaj" <kasenx.fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Suk.

Tiltredes!
Forøvrig så jeg ikke en eneste reklame da jeg tittet på bildene. Et godt
filter lønner seg

Takk for titten til Simon Laub. Bildene var veldig stemningsfulle og fine!

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : Simon Laub

Dato : 27-09-04 10:47

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in message

> "Kaj" <kasenx.fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Suk.

Jeg vil gerne medgive at det er en gratis hjemmeside.
Dette grundet at mit betalings site trækker mig for antal hits jeg får over
et
bestemt niveau .... Men synes dog dette fortunecity site virke ganske godt.

Hvis du/I har problemer med pop up vinduer og den slags (så er det
jo iøvrigt nok ikke kun her det er et problem) kan jeg anbefale at
man ikke bruger MS internet Explorer, men istedet bruger f.eks. Mozilla
Firebird,
som er ganske pop-up fri.

mvh.
-Simon