Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til at ganskabe slettede billeder ~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-09-04 19:25

Jeg havde engang sådan et program, men kan ikke finde det nu
Nogen der kan hjælpe med et link ?
Det er en bekendt, der har fået slettet alle sine billeder (på kortet), da
hun skulle slette ét billede for at frigøre lidt plads.
Hun har ikke overskrevet kortet (ikke taget nogle billeder) efter
sletningen.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kispus

Dato : 25-09-04 19:53

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun skulle slette ét billede for at frigøre lidt plads.
> Hun har ikke overskrevet kortet (ikke taget nogle billeder) efter

Google er din ven:
Skriv: Recower files
John

Fra : [HCS] 4000

Dato : 25-09-04 19:53

www.convar.com
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
------------------------------

Fra : Per Hansen

Dato : 25-09-04 23:40

> [...]
> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

CD'en der følger med det sidste nummer af "Komputer for alle" indeholder
bl. a. "PC Inspector Smart Recovery".
Det skulle kunne løse problemet.
http://www.komputer.dk/Crosslink.jsp?d=385

Per Hansen