Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
et spml til foto baggrunde
Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 25-09-04 15:49

Hej,

Mine forældre skal skilles efter 30 års ægteskab og nu da de er ved at
opgøre hvad der er hvis, fandt de er ældre filmlærred i germmerne. Har sat
det til salg, men kom til at tænke på, om jeg ikke kunne klippe det i mindre
stykker, og bruge stykkerne som baggrund til foto sessioner? Her tænker jeg
på for eks. når jeg binder fluer, og så lave en "baggrund", så fokus ikke
falder på alle mulige distraherende genstande.

Eller er det synd at klippe i sådan et lærred?

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Claus Smith

Dato : 25-09-04 16:01

Har set dit indlæg vedr. lærred og personligt så er 135 cm ikke meget i
bredden hvis du vil bruge det som baggrund, når du regner med at der også
skal være afstand mellem person/er og lærred.

Hvis du søger baggrund, så kig på www.obt.dk eller gør som jeg gjorde: Købte
en sort baggrund i 3 meter bredde hos www.teadan.dk mener også at de har
andet end det sorte stof.

Claus Smith

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 25-09-04 16:43

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote in message

> [...]
> bredden hvis du vil bruge det som baggrund, når du regner med at der også
> skal være afstand mellem person/er og lærred.

Skal ikke fotografere mennesker, men mest makro(mindre end 5cm fra objektet)
eller fluer til at fiske med.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Claus Smith

Dato : 25-09-04 16:54

> Skal ikke fotografere mennesker, men mest makro(mindre end 5cm fra
> objektet)
> eller fluer til at fiske med.

Oki, så er jeg med på sporet igen Så er det vist ikke bredden der er
problemet.

Overvej evt. nogle stykker karton, som jo også fåes i flere forskellige
størrelser. Dem bruger jeg selv ved f.eks. mindre produktfotos.

Claus