langsommere og langsommere .... ;(
Fra : jk

Dato : 25-09-04 07:07

Jeg har en CC 2.5Mbit linje/768up - det kørte fint i starten, men af en
eller anden grund, som jeg endnu ikke har kunne gennemskue, kører det bare
værre og værre - det er rent ud sagt noget lort for tiden - og jeg giiiider
næsten ikke ringe til supporten og få spørgsmål som - "går der en ledning
fra din router til din pc" "er routeren tændt " osv. - er der andre som
har oplevet noget tilsvarende ? (jeg bor oppe ved Jægerspris).

/JK

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-09-04 09:33

"jk" <dempsey@email.dkFjernMigForAtEmaile> crashed Echelon writing

> [...]
> "går der en ledning fra din router til din pc" "er routeren tændt
> " osv. - er der andre som har oplevet noget tilsvarende ? (jeg bor

Prøv at smide en post i CCs interne xdsl gruppe, der sidder lidt folk med
teknik sans fra CC som bare ikke udtaler sig som CC ;)

Og husk at forklare problemet lidt dybere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders S.

Dato : 25-09-04 16:17

"jk" <dempsey@email.dkFjernMigForAtEmaile> skrev i en meddelelse
> [...]
> ledning fra din router til din pc" "er routeren tændt " osv. - er der
> andre som har oplevet noget tilsvarende ? (jeg bor oppe ved Jægerspris).

Spyware?

--
MVH
Anders S..

Fra : jk

Dato : 26-09-04 07:08

"Anders S." <duck@fjerndette.ogdette.ducks-corner.dk> wrote in message
> Spyware?

tror jeg ikke - det er samme fænomen på 3 computere

/JK

Fra : Morten Davidsen

Dato : 26-09-04 12:05

> tror jeg ikke - det er samme fænomen på 3 computere
Ja? og?
Det ser jeg absolut ikke som noget argument.

Jeg ser tit folk der har spyware/virus etc. hvor en computer på netværket
sender så mange pakker ud at linjen bliver lagt i bund. Og så virker det jo
ikke meget bedre på de andre computere på netværket.

/MD

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-10-04 10:21

Morten Davidsen wrote:
> "jk" <dempsey@email.dkFjernMigForAtEmaile> skrev i en meddelelse

DER ER SGU DA INGEN NORMALE MENNESKER DER HAR 3 COMPUTERE

Hjorth

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-10-04 14:45

On Wed, 13 Oct 2004 11:21:02 +0200, Tommy Hjorth wrote:

> DER ER SGU DA INGEN NORMALE MENNESKER DER HAR 3 COMPUTERE

Nå.

(din CapsLocktast har sat sig fast)
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-10-04 15:13

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> råbte i en meddelelse
> DER ER SGU DA INGEN NORMALE MENNESKER DER HAR 3 COMPUTERE

Her kan du finde et program som kan hjælpe dig med dit (eller et af)
problem(er) www.brainsystems.com/capsunlock/
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 13-10-04 18:34

> DER ER SGU DA INGEN NORMALE MENNESKER DER HAR 3 COMPUTERE

Nej, hvem fanden kan da nøjes med 3.

Fra : ShutEye

Dato : 13-10-04 18:49

> Nej, hvem fanden kan da nøjes med 3.

Aner det ikke :þ

Fra : Anders

Dato : 13-10-04 20:25

Hvad er der egentlig galt med at have 3 computere ?
Har selv 2 pt. og får snart den 3.

Kender flere i min omgangskreds der har op til 7 computere

/Anders

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 14-10-04 11:37

> Hvad er der egentlig galt med at have 3 computere ?
> Har selv 2 pt. og får snart den 3.
>
> Kender flere i min omgangskreds der har op til 7 computere

Det er der ikke noget galt i. Jeg har en post server, min bærbare, en spille
maskine, en kone maskine og så en 3-4 løse maskiner til forskellige formål.
Primært til at teste forskellige typer OS'er, services mm.

Det er nu meget rart at prøve en given applikation af før man skal ud og
installere den første gang hos en kunde - bare som eksempel

Mvh,

Thomas