DTF travel - billige overnatninger hvis ma~
Fra : Tp

Dato : 23-09-04 18:44

Hej.

Har set at man på ovenstående rejseselskab kan købe nogle billige
overnatninger nogle gange til hoteller / kroer i danmark og resten af
europa.

Man får en mail med nogle club last minut tilbud, men man skal være
plusmedlem for at købe tilbudene.

Er der nogle herfra som er det og som kan fortælle hvad de har af erfaringer
med køb af billige overnatninger gennem DTF ?

Ligeledes ønskes oplyst om det er realistisk at gøre brug af tilbudene eller
der er så få værelser til den pris at det er meget svært at få købt nogle
billige overnatninger.

Mvh Tim

Fra : Pro

Dato : 23-09-04 19:12

Hejsa...

Jeg er medlem men har ikke gjort brug af tilbudene...men de virker reele
nok....men man skal naturligvis være hurtig når last minute tilbudene sendes
ud mandag/tirsdag.

Mvh. Kim

Fra : Trix

Dato : 24-09-04 08:59

> Er der nogle herfra som er det og som kan fortælle hvad de har af
erfaringer
> med køb af billige overnatninger gennem DTF ?

Jeg sad klar i mandags - da tilbudene blev frigivet kl. 15.00

Der var 22 værrelser til salg. Fint tænkte jeg - jeg er klar præcis kl.
15.00
Der var et stopur som talte ned. 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4- 3 - 2 - 1 og
så klikkede jeg.

Jeg havde kun lige sluppet pegefingeren fra musetasten - så stod der
udsolgt.

Jeg har en temmelig hurtig ADSL forbindelse, så jeg tror ikke det er det.

Jeg tror ikke så meget på det - men jeg vil naturligvis give det en chance
igen.

Hilsen Torben

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 27-09-04 18:53

"Trix" <mail@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> så klikkede jeg.
>
> Jeg havde kun lige sluppet pegefingeren fra musetasten - så stod der

Jeg havde præcis samme oplevelse i dag.

Fra : Tp

Dato : 26-09-04 20:08

Okay. Det virker ikke som om der er meget fidus ved at være medlem af det.
Er der ikke nogle her i gruppen som rent faktisk har prøvet at bestille en
rejse og hvor det er lykkedes. ?