Synkronisering mellem Nokia 6230 og PC
Fra : JRH

Dato : 23-09-04 17:31

Jeg har netop købt en Nokia 6230 og har prøvet at synkronisere mellem
telefonen og PC med PC Suite. Det går fint. Alle data bliver fint
synkroniseret, men det undrer mig blot at jeg hver gang på telefonen får en
meddelelse om, at synkroniseringen mislykkesdes - det gælder både kalender,
kontakter og noter. Men rent faktisk er det ikke mislykkedes - alt er
overført korrekt.
Hvorfor kommer denne meddelelse efter hver synkronisering?

Med hensyn til at hente email - er det så ikke muligt at indstille således
at man kun henter EMNET og ikke hele emailen?
Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget om det.

JRH

Fra : /Torben

Dato : 23-09-04 18:57

Hvilken version af Nokia PC Suite anvender du?
Du kan downloade den sidste version hos Nokia. Den hedder Nokia PC Suite
6.3. Måske hjælper det.
/Torben

Fra : Calle.

Dato : 23-09-04 20:55

JRH wrote:
> [...]
> således at man kun henter EMNET og ikke hele emailen?
> Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget om det.

se i rapporten som PC Suite laver ved hver overførsel

--
Calle.