system dato og tid i j2me?
Fra : newby

Dato : 23-09-04 12:48

Hvordan får jeg fat i system's dato og tid. Jeg er ved at lave et vækkeur
prog til en nokia 6600. Jeg ved det findes i fleste telefonen, men ser det
som en lille øvelse for at lære java til mobil telefoner.
på forhånd tak

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-09-04 13:05

On Thu, 23 Sep 2004 13:48:27 +0200, newby wrote:

> [...]
> vækkeur prog til en nokia 6600. Jeg ved det findes i fleste telefonen,
> men ser det som en lille øvelse for at lære java til mobil telefoner.
Jeg tror, du får hele historien her:
http://java.sun.com/developer/J2METechTips/2001/tt1114.html#tip1

--
Hilsen/Regards