Pandekage-bagemaskine...
Fra : Steen Andersen

Dato : 22-09-04 18:50

Hej

Jeg smider lige dette i et par grupper - og håber der er bonus et eller
andet sted.

Jeg har ledt og ledt efter sådan en elektrisk pandekagepande, der f.eks. i
campingvognene på strøget til jul og laver "crepe suzette´s".

Er der nogen der kan hjælpe med fabrikanter, forhandlere, gerne på nettet.

Mvh & tak
Steen

Fra : Gevaldi

Dato : 22-09-04 19:02

Steen Andersen skriblede:
> Hej
>
> Jeg smider lige dette i et par grupper - og håber der er
> bonus et eller andet sted.

Du glemte dk.marked.privat.camping :(

Og så glemte du at læse:
*http://www.usenet.dk/ord/lokal.html*

--
/Gevaldi

Fra : Ole Jensen

Dato : 22-09-04 20:19

Gevaldi <georg_valdi@hotmail.com> wrote:

> Du glemte dk.marked.privat.camping :(

Og måske den relevante: dk.kultur.mad+drikke
Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Anita

Dato : 22-09-04 22:06

Steen Andersen wrote:
> [...]
> f.eks. i campingvognene på strøget til jul og laver "crepe suzette´s".
>
> Er der nogen der kan hjælpe med fabrikanter, forhandlere, gerne på

Jeg har netop været i Frankrig, hvor jeg i et stormagasin så sådan én lavet
af "Tefal". Den kostede omkring 600 kr. men så også rigtig kvali ud. Vist i
stil med denne:

http://portail.m6boutique.com/M6P/FR/FicheProd_CBFH.html

Prøv at søge på crepe + tefal. Det giver en del resultater.

Venligst Anita

Fra : Johnt

Dato : 22-09-04 22:30

"Steen Andersen" <duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4151bb49$0$8703$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> campingvognene på strøget til jul og laver "crepe suzette´s".
>
> Er der nogen der kan hjælpe med fabrikanter, forhandlere, gerne på nettet.

Du kan købe pladen hos de leverandører af storkøkkener. Du skal nok ikke
regne med at det er helt billigt.

Hilsen
Johnt

Fra : Samsara

Dato : 23-09-04 00:11

> [...]
> campingvognene på strøget til jul og laver "crepe suzette´s".
>
> Er der nogen der kan hjælpe med fabrikanter, forhandlere, gerne på nettet.

Hos H W Larsen & Sønner i Kødbyen kan man købe en og den koster
kr. 4.362,50 inklusive moms.

Se link: http://www.hwl.dk/Default.asp?ID=244&PageNum=2

Venligst
Samsara

Fra : Torben Larsen

Dato : 23-09-04 05:49

Og Tefal laver en Raclette, hvor der følger en plade med til at lave Crepes
med. Det er vist nok den store model til 8 pers.

/Torben

Fra : Karsten L

Dato : 23-09-04 15:13

> Jeg har ledt og ledt efter sådan en elektrisk pandekagepande, der f.eks. i
> campingvognene på strøget til jul og laver "crepe suzette´s".

Hvorfor ikke blot bruge en elektriske plade, gasanlæg e.lign.
og så en alm. pande som har størrelsen som alle andre.
Rengøringsmæssigt finder jeg det nemmere.

--
Venlig hilsen
Karsten