Cybercity - Flowstop
Fra : Troels Jensen

Dato : 13-05-01 09:01

Kære NG

Er det kun hos mig, at det for tiden er stort set umuligt at få en fornuftig
ISDN-forbindelse til Cybercity? Den kobler fint på, men derefter sker der
bare ingenting......(og så kan et fastpris-abonnement jo være en dyr
fornøjelse)

Jeg får intet brugbart svar fra Cybercitys tekniske support, og har derfor i
desparation oprettet en konto hos Tele-DK, og forbindelsen dertil kører
fornuftigt med nøjagtig samme opsætning.

Hilsen

Troels

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 13-05-01 09:27

On Sun, 13 May 2001 10:01:12 +0200, "Troels Jensen"
<troelsjensen1@hotmail.com> wrote:

>Er det kun hos mig, at det for tiden er stort set umuligt at få en fornuftig
>ISDN-forbindelse til Cybercity?...................

Jeg har lange og mange perioder hvor dial up står og "venter" på at
brugeren bliver valideret Via. Køge central, for derefter at
time out

Så jeg får ikke flowstop ..... jeg får slet ingen forbindelse.

MVH: John Boyschau.
--
Yours Sincerely : John Boyschau.
The future has arrived; it's just not evenly distributed.

Fra : Gustaf Serve

Dato : 14-05-01 16:02

On Sun, 13 May 2001 10:27:10 +0200, john@boyschau.dk wrote:

>Jeg har lange og mange perioder hvor dial up står og "venter" på at
>brugeren bliver valideret Via. Køge central, for derefter at
>time out

Har du prøvet at fjerne fluebenet i "log på netværket" i indstillinger
for din opkaldsforbindelse (jeg antager hermed at du bruger et
Microsoft OS)

--
Gustaf Serve

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 14-05-01 17:01

On Mon, 14 May 2001 15:02:19 GMT, ghs@.-notforspam-.esh.dk (Gustaf
Serve) wrote:

>Har du prøvet at fjerne fluebenet i "log på netværket" i indstillinger
>for din opkaldsforbindelse (jeg antager hermed at du bruger et
>Microsoft OS)

Jada ... det er jo en "klassiker", og der er de samme problemer via.
en Linux Debian forbindelse, men problemet kommer og går, så
valideringsmaskinen må være overbelastet på en eller anden måde, på
bestemte tidspunkter.

Som Stefan omtaler, er det kun software komprimering der virker på de
nye "CVX" bokse ........ ikke hardware komprimering !

PS: Der har ikke været validerings problemer siden omtalen i denne
gruppe, så der krydses fingre.
--
May The Force Be With You
------ Obi Wan Kanobi

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 13-05-01 13:10

> [...]

>ISDN-forbindelse til Cybercity? Den kobler fint på, men derefter sker der
>bare ingenting......(og så kan et fastpris-abonnement jo være en dyr

Det kører perfekt her hos mig.
Hvis jeg slår Software Komprimering /fra/ så ringer den op men jeg kan
intet (flowstop).

Jeg sad selv og snakkede med CC support i MEGET lang tid før jeg fandt
ud af dette ved et tilfælde. (at jeg *skulle* have komprimering sat til)

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/