Fjernelse af opp. logo..
Fra : J.K.A

Dato : 22-09-04 08:06

Hej ng.

Er det muligt at fjerne operatørlogo på en nokia 6230, samt menu valg
nederst på skærm???

På forhånd tak for hjælp

JKA

Fra : /Torben

Dato : 25-09-04 08:02

Det burde være muligt. Prøv dette:
Indstillinger - displayindstillinger - operatørlogo.

Jeg har ingen operatørlogo på min, så jeg kan ikke prøve.

mht "menu valg" er jeg ikke helt klar over, hvad du mener. Er det ordet
"menu" over den store firkantede tast du vil have fjernet eller hva'?
/Torben

Fra : Johnny Gravesen

Dato : 26-09-04 00:08

Gå ind på http://www.johnnyg.dk/wap.wml via din mobil og vælg blank logo