ddd søge resultat
Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 22-09-04 07:09

Jeg har et lille hjertesuk.

Når jeg er inde på ddd.sa.dk og får et søgeresultat frem, og klikker på vis
hustand,

kommer der bare en ny side frem, hvor der står: the page cannot be found.

Er er andre der er ude for det samme problem?

Og hvordan løser jeg problemet?

De venligste hilsner

Anita Siig

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 22-09-04 18:05

Scripsit Anita Siig:

> Når jeg er inde på ddd.sa.dk og får et søgeresultat frem, og klikker
> på vis hustand, kommer der bare en ny side frem, hvor der står:
> the page cannot be found.
>
> Er er andre der er ude for det samme problem?

Nej, ikke almindeligvis - er det kun en bestemt husstand eller sker
det hver gang?

Hvis det er en bestemt husstand, så skriv navn og sted så vi selv kan
prøve efter; men så er det nok en teknisk fejl på DDD

Lars Erik Bryld

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 22-09-04 20:30

Hej Lars.

Det er uanset hvilken person eller husstand. Og det sker både når jeg søger
Ribe, Ringkøbing og Præstø Amter.

Og det sker hver gang jeg er der inde..

med venlig hilsen Anita Siig

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 23-09-04 13:22

Hej

Jeg vil bare lige fortælle at jeg har prøvet igen idag.

Jeg har søgt på Gade og Kliver i Ribe og Ringkøbing amt. Jeg får også
søgeresultat frem, men kan ikke se hele husstand, osv

hilsen Anita

Fra : Ole Grau

Dato : 23-09-04 15:59

> [...]
også
> søgeresultat frem, men kan ikke se hele husstand, osv

Hej

Er det denne

ribe, Skast, Grimstrup, Spandahl, , Et Hus, 32, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Peder Jensen Gade, 70, Gift, , Lever af sin Jordlod,Arbejdsmand,
Lønborg Sogn, Ringkøbing Amt
Ane Lauridssen, 70, Gift, , Hans Kone, Brøndum Sogn, Ribe Amt

eller denne

ribe, Vester Horne, Oksby, Nør Oxbye, , et Huus, 3, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Søren Jensen Gade, 41, Gift, , Dagleier, Her i Sognet
Mariane Hansdatter, 45, Gift, , hans Kone, Alslev Sogn Ribe Amt
Edeline Gade, 12, Ugift, , deres Børn, Toftlund Sogn Haderslev Amt
Hans Sørensen Gade, 10, Ugift, , deres Børn, A??sk Sogn Haderslev Amt
Jens Clemmensen Gade, 8, Ugift, , deres Børn, Toftlund Sogn Haderslev
Amt
Carl Sørensen Gade, 5, Ugift, , deres Børn, Toftlund Sogn Haderslev
Amt
Andreas Sørensen Gade, 2, Ugift, , deres Børn, Her i Sognet

Ole Grau
9800 Hjørring
E-mail adresse i dette indlæg er ikke
gyldig, fjern "fjernes."

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 23-09-04 17:34

Hej

Det var mest den sidste.

jeg tror dog jeg har fundet ud af hvad der er gået galt for mig.

det er når jeg laver en søgning i flere amter... at jeg ikke kan se hele
hustand.
det kan jeg godt når jeg kun laver søgning i et amt....

det havde jeg ikke lige set efter, men det gik op for mig, da jeg så at du
kunne få oplysningerne frem....

takker for hjælpen

hilsen Anita