ASUS A7N8X deluxe CD(ere) s øges
Fra : Ib Højme

Dato : 21-09-04 21:33

Hej,

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med setup CD(erne) til et ASUS
A7N8X motherboard ?
Jeg har forlagt mine - træls når jeg nu skal have re-installeret en XP
maskine.
Har søgt på ASUS hjemmeside, men CD(erne) ligger der ikke. Alle driverne
er der sikkert,
men det er bare meget nemmere med det hele samlet på CD.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Ib

Fra : Morten Larsen

Dato : 21-09-04 21:49

Du skal hente driverne til nforce2 (nvidia) chipsættet på nvidia.com. Det er
chipsættet på a7n8x serien. I denne driver (pakke) er både netværk og selve
bundkort drivere mv.

Mvh Morten
newsseo10slowbq1iz@news.tele.dk...

Fra : P Kaasing

Dato : 25-09-04 12:25

Hvis du bor i Århus kan du låne mine

/Poul

kaasingSNABELAhotmailDOTcom

Fra : Ib Højme

Dato : 01-10-04 18:09

Hej,

Tak for tilbuddet - det tager jeg meget gerne imod.
Sender lige en e-mail.

mvh Ib

Fra : Ib Højme

Dato : 01-10-04 18:07