EyeHome - extern harddisk?
Fra : [NH]7H

Dato : 21-09-04 12:35

Hej alle

Jeg overvejer at købe EyeHome til min 17" Powerbook G4, og har lige et par
spørgsmål.

1. Der står i dokumentationen at EyeHome kan afspille alle mpg1-2-4 og divx
filer der er gemt i home\movies folderen.
Hvad med iMovie filer?
Hvad når man har en extern firewire disk fyldt med iMovie filer?

2. I min Powerbook er der jo indbygget AirportExtreme netkort, og jeg har en
AirportExtreme som er koblet op i en firewall/switch, hvad har jeg så brug
for mere for at få min mac op på mit tv. Der er ca. 20 meter imellem min
powerbook og tv-stikket.

På forhånd tak.

Bo

Fra : Karl Antz

Dato : 21-09-04 13:04

[NH]7H <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
> filer der er gemt i home\movies folderen.
> Hvad med iMovie filer?
> Hvad når man har en extern firewire disk fyldt med iMovie filer?

Svjv kan eyehome ikke vise iMovie-filer.

Hvad angår din eksterne firewire-disk, lægger du bare en henvisning i
din movies-mappe.

> [...]
> for mere for at få min mac op på mit tv. Der er ca. 20 meter imellem min

eyehome har kun et ethernet-stik - altså behøver du enten en 20 m
ethernetledning eller en airport express. Der står en vejledning på
elgato.com der viser hvordan.

> På forhånd tak.

velbekomme

karl

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-09-04 23:56

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> eyehome har kun et ethernet-stik

Er der ikke kommet en wireless udgave? Jeg mener jeg så sådan en på
Applestore for en uges tid siden.

Fra : Karl Antz

Dato : 22-09-04 07:33

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Er der ikke kommet en wireless udgave? Jeg mener jeg så sådan en på
> Applestore for en uges tid siden.

ikke det jeg ved af - elgato sælger bare skidtet sammen med en airport
express:

<http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyehome_wireless>

ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-09-04 09:18

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ikke det jeg ved af - elgato sælger bare skidtet sammen med en airport
> express:

> <http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyehome_wireless>

jeg stoler på dig orker ganske enkelt ikke http på et analogt modem.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-09-04 16:27

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Er der ikke kommet en wireless udgave? Jeg mener jeg så sådan en på
> Applestore for en uges tid siden.

Jo, jeg har spurgt Karl om det samme, det er rigtig nok.

Jeg troede nemlig at det var Eye TV, og blev slemt skuffet .

jeg skrev til Elgato Systems, og spurgte om de ikke kunne lave det samme
i Eye TV, men desværre kommer det, ifølge svaret,
til at vare lidt tid endnu
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge