Andet multimedie
bentjuul 3670
Wacom..Kender i mærket?
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 21-09-04 09:54

Hey...

Jeg har lige købt en brugt WACOM Tablet ET-0405-U for kr. 200.-
Kender I mærket og er den i så fald pengene værd.??

....Så skal der f... leges med phtoshop/Illustrator...

Leder efter et link med yderligere oplysninger..

På forhånd tak
CP

Fra : Martin Helbo

Dato : 21-09-04 10:24

"Carsten Pedersen" <carsten@REMOVETHISnudechicks.dk> skrev i en meddelelse
> Hey...
>
> Jeg har lige købt en brugt WACOM Tablet ET-0405-U for kr. 200.-
> Kender I mærket og er den i så fald pengene værd.??

Jeg har en Wacom Intous2, til 1600,-
Jeg må indrømme at jeg ikke bruger den så meget som jeg gerne ville, når det
går stærkt er det nemmere at gribe musen, men det er nok en vanesag.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Bent Sørensen

Dato : 22-09-04 21:09

jeg har brugt flere wacom penne siden 1996 - efter 5 dage savner man ikke
musen og det er det hele værd - absolut

--
Hilsen
Bent