Andet multimedie
bentjuul 3670
Brevflet i InDesign
Fra : ct

Dato : 21-09-04 07:50

Hej!

Man kan ikke brevflette i InDesign 2.0.1

Findes der en Plug-In (gerne freeware eller shraeware) som kan klare opgaven
at brevflette fra en tabel ?

Carsten

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-09-04 10:52

In article <414fceea$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ct
<no@no.no> wrote:

> Hej!
>
> Man kan ikke brevflette i InDesign 2.0.1
>
> Findes der en Plug-In (gerne freeware eller shraeware) som kan klare opgaven
> at brevflette fra en tabel ?

Til InDesign CS fås Pagemaker plug in - der bl. a. kan lave brevflet -
og det virker godt.
Om den stadig er gratis ved jeg ikke - det må du selv undersøge på
www.adobe.dk

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : ct

Dato : 21-09-04 19:38

Har søgt på brevflet på www.adobe.dk
Der kommer ikke noget svar!

Er der andre som har et plug-in de kan henvise til ?

Hilsen
Carsten

Fra : ct

Dato : 21-09-04 20:20

har fundet plug-in nu i trialversion ....
Ved desværre ikke hvordan man installerer plug-in!

Hilsen
Carsten