Andet multimedie
bentjuul 3670
Fotos fra Olympus C-2020 Z under Win 3.1
Fra : Lars K. Christensen

Dato : 12-05-01 23:07

Hejsa

Jeg har brug for at hente fotos ud af et Olympus C-2020 Z digitalkamera
under Windows 3.1. Den software der følger med kameraet er imidlertid kun
til Win 9+.
Jeg har downloadet noget software fra Olympus som kan køre under win 3.1 (C
5.0 W3.1). Det kan godt kommunikere med kameraet, men det påstår at der ikke
er billeder i kameraet - formodentlig fordi det leder efter billeder i pict
format, mens C 2020 gemmer i jpeg eller tiff.
Mon der findes et tredjeparts program som kan hive billeder ud af C 2020
under win 3.1.? I så fald vil jeg gerne høre om det!

MVH
Lars K. Christensen