Hvad arbejder og hvornår?
Fra : 7C

Dato : 20-09-04 21:33

Jeg arbejder med Studio9 og har tænkt på at købe et lidt bedre grafikkort
for at få undgå ventetid. Men så kom jeg i tvivl om, hvor vidt det ville
hjælpe med et nyt kort.
Hvilken del af computeren arbejder, når jeg bruger Studio9. Er det RAM,
grafikkortet eller CPU'en?
Jeg har pentium 4 1,8 og 500mb ram. Grafikkortet er vist noget Nvida med
64mb ram.

Vh.

Søren C.

Fra : 7C

Dato : 20-09-04 21:34

Forkert gruppe. Sorry! Det gik lidt for hurtigt.

Søren C.