3.5" panel til front af case - findes det.~
Fra : TexasFlood

Dato : 19-09-04 22:13

I kender vel godt de her små stikpaneler til PC kabinettet man kan købe,
så man kan få USB, FireWire, samt lydstik ført frem på fronten af PC'en
som man indsætter i et ledigt 5 1/4" drevslot.

Få disse paneler ikke i 3.5" istedet for 5 1/4", da der jo næsten altid er
en ledig 3.5" drevplads ?

MVH

CWE

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-09-04 23:06

"TexasFlood" <stevie@--nospam--cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som man indsætter i et ledigt 5 1/4" drevslot.
>
> Få disse paneler ikke i 3.5" istedet for 5 1/4", da der jo næsten altid er

Jo, bl.a. har jeg selv købt sådan en i Aldi på et tidspunkt.
Så de findes derude et eller andet sted.

Kurt

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 19-09-04 23:47

TexasFlood wrote:
> [...]
> som man indsætter i et ledigt 5 1/4" drevslot.
>
> Få disse paneler ikke i 3.5" istedet for 5 1/4", da der jo næsten altid er

Søg efter InWin hos f.eks. www.shg.dk.

Jeg har selv et af slagsen og de kan kun anbefales.

--
Steen Suder

Fra : TexasFlood

Dato : 20-09-04 21:51