Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt ændringe på min hjemmeside.
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 19-09-04 21:25

Hejsa,

For noget tid siden udbad jeg mig lidt kritik af mine billeder på min
nygjorte hjemmeside. Jeg fik naturligvis også bud på, at lave et par
funktionelle ting om på siden. (Heldigvis for det) Nu er der så sket et
par småændringer. Galleriet er ikke længere lavet i frames, og der er sørme
også dukket lidt tilbageknapper op.
I øvrigt er der nyligt kommet en del flere billeder til... Kig endelig
forbi - om I ikke kan modstå.

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : www.fedfestival.com

Dato : 19-09-04 21:54

Hejsa Renate

Nu er det ikke for at være harsk, men siden er ikke særligt køn på min
skærm.

Den virker forrykket, så man skal køre med scrollbar for at se alt hvad der
er nede i højre hjørne...
Det er formodentlig en lille ting, der skal ændres, og det gælder kun der
hvor der ikke er galerier.

Bortset fra det ser det jo udemærket ud...

Bedste hilsner fra

Mikkel

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 20-09-04 06:10

> [...]
> sørme
> også dukket lidt tilbageknapper op.
> I øvrigt er der nyligt kommet en del flere billeder til... Kig endelig

Kedelig side, med kun sort, hvid og grå. Gråtoner i sig selv ikke kedelige,
men der er efter mine mening al for megen kontrast mellem den grå
"hovedfarve", og den hvide baggrund du har på fx"links" siden. De billeder
du har under reklamer er sku ret gode imho, så hvorfor du har valgt at have
verdens kedeligste startside, er sku mig en gåde Det kunne du sagtens
gøre meget bedre.

Desuden skulle du - efter min mening - sørge for at centrere din side,
således at brugere der har mindre end 1280*1024 i opløsnig, også kan se din
side.

Dine menu billeder er typiske begynder billeder. Alle der starter med at
lave knapper i PS, bruger dropshahow

Al koden er skrevet med store bogstaver. Måske bruger du et program der
generer koderne for dig? Er selv til små bogstaver, men så er vi vist ude i
peditesser

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-09-04 14:32

Renate Jacobsen skriblede og skrablede følgende:

> [...]
> funktionelle ting om på siden. (Heldigvis for det) Nu er der så
> sket et par småændringer. Galleriet er ikke længere lavet i frames,

Din side er stadig ubrugelig for folk, der anvender 800x600 i
skærmopløsning. Det er helt unødvendigt, at man skal scrolle horizontalt for
at kunne se noget som helst. Det giver håndledsskader, fordi det er
håndledet, man bruger til at scrolle den vej, og det er mere end almindelig
usmart..

Claus