Råd om brugt vinter-cv, evt. med centralva~
Fra : John Munch Skjærlund

Dato : 19-09-04 16:00

Hej

Jeg skal bruge en cv til mit arbejde (også om vinteren), og nu vil jeg gerne
have et par råd:

Jeg har ikke stort trailerkort (-B/E)
Min bil vejer 1300 kg.
Den må køre med 1200 kg med påløbsbremse.(står der på reg-attesten)
Jeg har råd til en vogn til ca. 40-50.000kr.
Der skal være gode muligheder for varme i CV'en
Cv'en skal selvfølgelig også kunne bruges om sommeren

Hvad kan jeg få for pengene?
på forhånd tak for hjælpen.
Mvh
John i Randers

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 19-09-04 17:26

"John Munch Skjærlund" <greatdane@c."fjerndette"dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har råd til en vogn til ca. 40-50.000kr.
> Der skal være gode muligheder for varme i CV'en
> Cv'en skal selvfølgelig også kunne bruges om sommeren

Hej John

Du får et link her http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/
Læg dine data ind her, så får du en masse at se på. Husk endelig at få lavet
fugttest, på mulige emner.

God jagt
Henning