/ Forside / Teknologi / Internet / E-Mail / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Mail-checker søges...
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 19-09-04 14:57

Er der nogen der kender en mail-checker, som kan køre i baggrunden
og i faste intevaller se efter, om der er mails på mailserveren?

Den skal gerne kunne fortælle, hvilken konto der er kommet mail
på og det ville være lækkert, hvis man kunne få den til at poppe
op med et så diskret vindue som overhovedet muligt. Gerne et
transparent vindue.
Hvis den også kan komme med en lyd, skal der helst være mulighed
for at slå den lyd fra.

Den behøver kun at understøtte POP3.

Jeg sidder pt. og tester EzPop og den kan stort set det jeg ønsker
lige bortset fra, at den tilsyneladende ikke kan fortælle mig på
hvilken konto der er kommet en ny mail(*) og det ærgrer mig, for
det har jeg brug for. Har en konto i forbindelse med mit arbejde,
som jeg henter fra med Outlook og et par private konti, som jeg
henter fra med Outlook Express, så det bliver for besværligt hvis
mail-checkeren ikke fortæller, hvilken konto der er tale om.

(*) EzPop kan ikke direkte fortælle det i det vindue den popper
op med. Man bliver nødt til at åbne mailen i EzPop for at tjekke
efter, hvilken konto der er tale om.

--
Hilsen
Madsen

 
 
Carl Drud (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 19-09-04 15:06

Thomas G. Madsen wrote:

> Den skal gerne kunne fortælle, hvilken konto der er kommet mail
> på og det ville være lækkert, hvis man kunne få den til at poppe
> op med et så diskret vindue som overhovedet muligt. Gerne et
> transparent vindue.
> Hvis den også kan komme med en lyd, skal der helst være mulighed
> for at slå den lyd fra.

Bruger du ikke Hamsteren til at hente mail med?

Jeg er sikker på at den kan det (eller noget af det) du søger.

--
Med venlig hilsen
Carl

Thomas G. Madsen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 19-09-04 15:11

Carl Drud skrev:

> Bruger du ikke Hamsteren til at hente mail med?

Nej. Kun news.

> Jeg er sikker på at den kan det (eller noget af det) du søger.

Jeg tvivler på at den kan komme med et diskret transparent vindue
med det Win 3.11-agtige interfjæs den er udstyret med. :)

--
Hilsen
Madsen

Carl Drud (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 19-09-04 15:23

Thomas G. Madsen wrote:

> Nej. Kun news.

Den er ellers fortrinlig til det.

>> Jeg er sikker på at den kan det (eller noget af det) du søger.
>
> Jeg tvivler på at den kan komme med et diskret transparent vindue

Derfor skrev jeg også "noget af det du søger".

> med det Win 3.11-agtige interfjæs den er udstyret med. :)

Årh visse vasse

--
Med venlig hilsen
Carl

Peter Loumann (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 19-09-04 15:34

Thomas G. Madsen skrev:

>Er der nogen der kender en mail-checker, som kan køre i baggrunden
>og i faste intevaller se efter, om der er mails på mailserveren?

Har tidligere brugt

http://www.idev.ch/index.php?option=content&task=view&id=75&Itemid=53

og været glad ved den, men der er adskillige gode. Nu foretrækker jeg
en mail-klient der også kan tjekke og håndtere mail direkte på
serveren. Det kan f.eks. Becky, Poco, The Bat og sågar det gratis
Vivian Mail.

--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

Thomas G. Madsen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 19-09-04 16:24

Peter Loumann skrev:

> Har tidligere brugt
>
> http://www.idev.ch/index.php?option=content&task=view&id=75&Itemid=53

Jeg glemte at nævne, at det helst skal være freeware.
Det tyder på, at man skal betale for at få understøttelse for flere
konti.

--
Hilsen
Madsen

Rudi Stegen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 20-09-04 00:48

Hej Thomas G. Madsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg glemte at nævne, at det helst skal være freeware.
> Det tyder på, at man skal betale for at få understøttelse for flere
> konti.

Det er nok ikke din smag, men jeg anvender Easy Notification
(<http://www.weberik.com/easynoti/>).

Den har, hvad du eksplicit søger bortset fra pop op-boks. I stedet
skifter den fra stilstand til blafren den nede i systembakken.

Eneste minus for mig er, at den ikke udelukkende kan styres med
tastatur (men kræver museroderi til nogle ting).

Et stort plus for mig - men sikkert lidt af en minus for dig - er, at
mine mine websider næsten virker spraglede i sammenligning

--
Hygge fra Århus - Rudi

Thomas G. Madsen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 20-09-04 13:33

Rudi Stegen skrev:

[Easy Notification]
> Den har, hvad du eksplicit søger bortset fra pop op-boks. I
> stedet skifter den fra stilstand til blafren den nede i
> systembakken.

Jeg har tendens til at overse blafrende ikoner dernede, så jeg
vil hellere gøres opmærksom på en anden måde og helst ikke med
en dialogboks, som kommer op midt på skærmen og ligner noget
fra Win3.11 eller Win95. Vi lever trods alt i år 2004 og jeg er
efterhånden ved at være træt af at se på det gamle Windows-look.
Nu har man trods alt gloet på det i over ti år, så jeg trænger
til noget fornyelse.

> Eneste minus for mig er, at den ikke udelukkende kan styres
> med tastatur (men kræver museroderi til nogle ting).

Det tyder på at man i PopTray har mulighed for at definere en
del tastaturgenveje.

> Et stort plus for mig - men sikkert lidt af en minus for dig -
> er, at mine mine websider næsten virker spraglede i
> sammenligning

:)

--
Hilsen
Madsen

Rudi Stegen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 20-09-04 15:12

Hej Thomas G. Madsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

[Easy Notification]
>> Eneste minus for mig er, at den ikke udelukkende kan styres
>> med tastatur (men kræver museroderi til nogle ting).
>
> Det tyder på at man i PopTray har mulighed for at definere en
> del tastaturgenveje.

Jeg kiggede faktisk på sitet af samme grund. Hvis du engang skulle
bestemme dig for den, må du meget gerne smide et hint. Dvs. om den kan
konfigureres, så alle funktioner kan nås uden mus.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Thomas G. Madsen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 20-09-04 15:20

Rudi Stegen skrev:

> Hvis du engang skulle bestemme dig for den, må du meget gerne
> smide et hint. Dvs. om den kan konfigureres, så alle
> funktioner kan nås uden mus.

Den er røget ud igen til fordel for det plugin som Lars nævner i:
<news:Xns9569EF00E5DA3larsklintholm@klintholm.com>, men i hjælpe-
filen stod der noget om, hvilke genveje man kunne konfigurere og
det var ret mange.

--
Hilsen
Madsen

Mads (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 19-09-04 15:50

On Sun, 19 Sep 2004 15:56:58 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogen der kender en mail-checker, som kan køre i baggrunden
>og i faste intevaller se efter, om der er mails på mailserveren?
>
>Den skal gerne kunne fortælle, hvilken konto der er kommet mail
>på og det ville være lækkert, hvis man kunne få den til at poppe
>op med et så diskret vindue som overhovedet muligt. Gerne et
>transparent vindue.
>Hvis den også kan komme med en lyd, skal der helst være mulighed
>for at slå den lyd fra.
>
>Den behøver kun at understøtte POP3.

Hvad med Eprompter ?
www.ePrompter.com
Lille, nem og gratis.

mvh Mads


Thomas G. Madsen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 19-09-04 16:24

Mads skrev:

> Hvad med Eprompter ?

Undskyld jeg siger det, men den er i mine øjne direkte grim og
specielt sammenlignet med EzPop. Jeg kan heller ikke finde ud af
at få den til at poppe op med et transparent vindue, når der er
kommet en ny mail.

--
Hilsen
Madsen

Thomas G. Madsen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 19-09-04 17:17

Carl Drud skrev:

> Hvad med Poptray. Så vidt jeg kan se ikke et transperent
> vindue, men et tray icon.

Jeg har været igennem samtlige på:
<http://email.about.com/cs/wincheckerreview/tp/free.htm> og der
er ikke en eneste, som kan det jeg ønsker. Den der kommer tættest
på er EzPop, men den er ikke god nok pga. det med manglende info
om konto.

jetMailMonitor kan blinke med Scroll Lock-lampen på tastaturet,
hvilket egentlig er endnu bedre end et irriterende popup-vindue,
men lampen bliver ikke ved med at blinke, så er man på lokum
imens der kommer en mail, er den stoppet med at blinke inden man
når tilbage. Usmart.

--
Hilsen
Madsen

Thomas G. Madsen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 19-09-04 20:03

Carl Drud skrev:

> Hmm, jeg kommer tilbage til Hamsteren igen. Hvad med at
> tildele hver konto hver deres lyd?

Jeg har kun tændt for mine højttalere når jeg ønsker at høre
lyd, så det ville være bedre med et vindue.

Er ved at teste PopTray igen, for jeg opdagede åbenbart ikke
første gang, at man kan få den til at vise det her balloon
popup og det er klart bedre end et grimt vindue. Man kan godt
nok ikke gøre det transparent, men det kan trods alt vise,
hvilken konto mailen er kommet fra, så det program vil jeg
lige prøve af de næste dage.

--
Hilsen
Madsen

Lars Klintholm (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 19-09-04 22:30

Den 19 sep 2004 skrev Thomas G. Madsen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er ved at teste PopTray igen, for jeg opdagede åbenbart ikke
> første gang, at man kan få den til at vise det her balloon
> popup og det er klart bedre end et grimt vindue. Man kan godt
> nok ikke gøre det transparent

Jeg ved ikke hvad du bruger af spamfiltrering, men jeg er for nylig
begyndt at bruge denne: http://www.spamihilator.com/

Der er et væld af af plugins, så man kan filtrere på forskellige
egenskaber, og der er også et plugin, der virker som en mailnotifier
med popup. Og du kan selv bestemme dens farve, og også gøre den
transparent: http://www.spamihilator.com/plugins/index.php?detail=40

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Thomas G. Madsen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 20-09-04 13:33

Lars Klintholm skrev:

> Jeg ved ikke hvad du bruger af spamfiltrering, men jeg er for
> nylig begyndt at bruge denne: http://www.spamihilator.com/

Jeg har pt. ingen spamfiltrering, for jeg modtager stort set ikke
spam. Det er så lidt, at det ikke er noget der gør mig noget i
hvert tilfælde.

> Der er et væld af af plugins, så man kan filtrere på
> forskellige egenskaber, og der er også et plugin, der virker
> som en mailnotifier med popup. Og du kan selv bestemme dens
> farve, og også gøre den transparent:
> http://www.spamihilator.com/plugins/index.php?detail=40

Se den viser jo faktisk en dialogboks som jeg ønsker. Spørgsmålet
er så bare, om den kan vise hvilken konto mailen er kommet på,
men det skal lige prøves af.

--
Hilsen
Madsen

Thomas G. Madsen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 20-09-04 15:01

Lars Klintholm skrev:

> [..] og der er også et plugin, der virker som en mailnotifier
> med popup.

Det kan jeg bedre lide end PopTray. Godt nok har Spamihilator
langt flere funktioner, end jeg har behov for, men når den ikke
bruger flere ressourcer end den gør, kan jeg vist sagtens have
den kørende i baggrunden.

Det eneste jeg savner er at kunne bestemme, hvor det popup-
vindue skal komme frem på skærmen, men det kan jeg nu sagtens
undvære. Det bedste er at vinduet kan laves transparent og
det viser også, hvilken mailadresse der er kommet en mail til.

--
Hilsen
Madsen

Lars Klintholm (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 20-09-04 18:37

Den 20 sep 2004 skrev Thomas G. Madsen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det kan jeg bedre lide end PopTray. Godt nok har Spamihilator
> langt flere funktioner, end jeg har behov for, men når den ikke
> bruger flere ressourcer end den gør, kan jeg vist sagtens have
> den kørende i baggrunden.

Ja den primære funktion er spamblokering, og da du ikke har brug for
sådan en fætter.....
Jeg får nu heller ikke meget skrammel på min hovedmail, men jeg har et
par gamle adresser, som jeg stadig synes jeg bør tjekke for mail, og
her er spam i rå mængder. Jeg kan godt lide at popup'en er bygget
sammen med et rigtigt spamfilter. Funktionen "only notify me when there
are non-spam messages" er fiks

> Det eneste jeg savner er at kunne bestemme, hvor det popup-
> vindue skal komme frem på skærmen, men det kan jeg nu sagtens
> undvære. Det bedste er at vinduet kan laves transparent og
> det viser også, hvilken mailadresse der er kommet en mail til.

Jeg var ved at tro, at det aldrig ville lykkes at gøre dig tilpas

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Thomas G. Madsen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 20-09-04 21:43

Lars Klintholm skrev:

> Ja den primære funktion er spamblokering, og da du ikke har
> brug for sådan en fætter.....

Hvis man på et tidspunkt bliver for meget plaget af det, kan
man jo altid slå den til, men fint at den er lavet sådan, at
man kan slå spamfilter og den lokale server helt fra.

> Jeg får nu heller ikke meget skrammel på min hovedmail, men
> jeg har et par gamle adresser, som jeg stadig synes jeg bør
> tjekke for mail, og her er spam i rå mængder.

Jeg har godt nok også en gammel adresse hos Tiscali, men den
bliver der kun sendt spam til, så den går jeg kun ind på engang
om måneden eller deromkring via webmail. Har i øvrigt heller
ikke mulighed for at koble op til mailserveren hos Tiscali på
andre måder da jeg forlængst har pakket min ISDN-adapter sammen,
så jeg bliver nødt til at tjekke den adresse via webmail.

> Jeg kan godt lide at popup'en er bygget sammen med et rigtigt
> spamfilter. Funktionen "only notify me when there are non-spam
> messages" er fiks

Ja, det er ret smart. Det er også smart at den pakker popup-
vinduerne ovenpå hinanden i stedet for bare at skrive, at der
er kommet f.eks. to mails i et og samme vindue.

> Jeg var ved at tro, at det aldrig ville lykkes at gøre dig
> tilpas

Var du?
Jeg kunne være mere tilpas(*), men det er det mest tilpasse jeg
har været indtil nu ;)

(*) Det kunne f.eks. være rart, hvis man selv kunne definere
hvad der skal stå i det popup-vindue og hvor det skal poppe op
som sagt.

--
Hilsen
Madsen

Lars Klintholm (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 20-09-04 22:30

Den 20 sep 2004 skrev Thomas G. Madsen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har godt nok også en gammel adresse hos Tiscali, men den
> bliver der kun sendt spam til, så den går jeg kun ind på engang
> om måneden eller deromkring via webmail. Har i øvrigt heller
> ikke mulighed for at koble op til mailserveren hos Tiscali på
> andre måder da jeg forlængst har pakket min ISDN-adapter sammen,
> så jeg bliver nødt til at tjekke den adresse via webmail.

Det er præcis en gammel Image/WOL/Tiscali konto fra modem-tiden jeg
tømmer ved hjælp af spamfilteret. Hvorfor kan du ikke tømme den på en
ADSL? Du har TDC, jeg har CC, men det skulle vel ikke gøre en forskel.
Det er da godt at have en gammel konto med en masse spam, når man skal
opdrage sit lærefilter.

> Jeg kunne være mere tilpas(*), men det er det mest tilpasse jeg
> har været indtil nu ;)

Så bliver det vel ikke bedre

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Lars Klintholm (21-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 21-09-04 13:40

Den 20 sep 2004 skrev Thomas G. Madsen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg kunne være mere tilpas(*), men det er det mest tilpasse jeg
> har været indtil nu ;)
>
> (*) Det kunne f.eks. være rart, hvis man selv kunne definere
> hvad der skal stå i det popup-vindue og hvor det skal poppe op
> som sagt.

En anden ting er, at man kan indstille popup'en til, at når man klikker
på den, så åbnes en email-klient efter eget valg. Smart nok til mig,
men til dit brug ville det være smartere om email-klienten kunne sættes
pr. konto. Så du kunne sagtens være mere tilpas

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Thomas G. Madsen (21-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 21-09-04 00:20

Lars Klintholm skrev:

[Tiscali-konto]
> Hvorfor kan du ikke tømme den på en ADSL? Du har TDC, jeg har
> CC, men det skulle vel ikke gøre en forskel.

Nå ja. Jeg kan godt suge fra den, men har ikke gidet at oprette
kontoen, når der alligevel kun kommer spam på den.

> Det er da godt at have en gammel konto med en masse spam, når
> man skal opdrage sit lærefilter.

Det er sikkert en god ting ja. :)

--
Hilsen
Madsen

Thomas G. Madsen (21-09-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 21-09-04 14:00

Lars Klintholm skrev:

> En anden ting er, at man kan indstille popup'en til, at når
> man klikker på den, så åbnes en email-klient efter eget valg.
> Smart nok til mig, men til dit brug ville det være smartere om
> email-klienten kunne sættes pr. konto.

Ja og den funktion har PopTray (så vidt jeg husker), men dens
popup-bokse er jeg så knap så vild med.

> Så du kunne sagtens være mere tilpas

Sagtens. Pokkers at man ikke selv kan lave sådan et program.

--
Hilsen
Madsen

Brian k (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Brian k


Dato : 19-09-04 16:36

Thomas G. Madsen wrote:
> Er der nogen der kender en mail-checker, som kan køre i baggrunden
> og i faste intevaller se efter, om der er mails på mailserveren?

Mailwasher fra
http://www.firetrust.com/

også tjekker den også spam for dig samtidig



Carl Drud (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 19-09-04 16:58

Thomas G. Madsen wrote:

> Undskyld jeg siger det, men den er i mine øjne direkte grim og
> specielt sammenlignet med EzPop. Jeg kan heller ikke finde ud af
> at få den til at poppe op med et transparent vindue, når der er
> kommet en ny mail.

Hvad med Poptray. Så vidt jeg kan se ikke et transperent vindue, men et
tray icon.

http://www.poptray.org/index.php

--
Med venlig hilsen
Carl

Lars Klintholm (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 19-09-04 19:04

Den 19 sep 2004 skrev Carl Drud i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvad med Poptray. Så vidt jeg kan se ikke et transperent vindue,
> men et tray icon.

Poptray er min favorit. Det transparente vindue hedder her en baloon
popup, den kan sættes generelt eller som en regel (efter konto,
afsender osv.)

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Carl Drud (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 19-09-04 17:38

Thomas G. Madsen wrote:

> Jeg har været igennem samtlige på:
> <http://email.about.com/cs/wincheckerreview/tp/free.htm> og der
> er ikke en eneste, som kan det jeg ønsker. Den der kommer tættest
> på er EzPop, men den er ikke god nok pga. det med manglende info
> om konto.

Hmm, jeg kommer tilbage til Hamsteren igen. Hvad med at tildele hver
konto hver deres lyd?

Den er faktisk god som mail server. Du kan lave en "auto white list" +
en masse andet.

> så er man på lokum imens der kommer en mail, er den stoppet med at
> blinke inden man når tilbage. Usmart.

Se der ville det jo være smart med en lyd i stedet

--
Med venlig hilsen
Carl

Henrik K Hansen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik K Hansen


Dato : 19-09-04 17:45

Thomas G. Madsen, du skrev:

> Jeg tvivler på at den kan komme med et diskret transparent vindue
> med det Win 3.11-agtige interfjæs den er udstyret med. :)

Blasfemi.

http://home19.inet.tele.dk/hkhansen/19-09-2004-18.38.53.png

Jesper G. Poulsen (19-09-2004)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 19-09-04 22:59

Thomas G. Madsen wrote:

> Er der nogen der kender en mail-checker, som kan køre i baggrunden
> og i faste intevaller se efter, om der er mails på mailserveren?

Winbar.


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Søren Andersen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Andersen


Dato : 20-09-04 15:30

Thomas G. Madsen wrote:
> Er der nogen der kender en mail-checker, som kan køre i baggrunden
> og i faste intevaller se efter, om der er mails på mailserveren?

HAM Automated Mailchecker

> Den skal gerne kunne fortælle, hvilken konto der er kommet mail
> på og det ville være lækkert, hvis man kunne få den til at poppe
> op med et så diskret vindue som overhovedet muligt. Gerne et
> transparent vindue.

Ikke transparent, men enten XP-stil balon eller små smarte fade-in/out
bokse... iøvrigt findes der små programmer der gør windows og dialogbokse
transparente (google er din ven).

> Hvis den også kan komme med en lyd, skal der helst være mulighed
> for at slå den lyd fra.

Opfylder ovenstående...

> Den behøver kun at understøtte POP3.

Opfylder ovenstående... (inkl. IMAP og SSL)

> Jeg sidder pt. og tester EzPop og den kan stort set det jeg ønsker
> lige bortset fra, at den tilsyneladende ikke kan fortælle mig på
> hvilken konto der er kommet en ny mail(*) og det ærgrer mig, for
> det har jeg brug for. Har en konto i forbindelse med mit arbejde,
> som jeg henter fra med Outlook og et par private konti, som jeg
> henter fra med Outlook Express, så det bliver for besværligt hvis
> mail-checkeren ikke fortæller, hvilken konto der er tale om.

Fortæller hvilken konto der er tale om...

Håber du kan bruge den: http://wonko.com/ham/

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.
-- --- ved e-mail: fjern ¤¤¤¤¤ ---
--



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste