forsinket post
Fra : Filip

Dato : 19-09-04 08:25

Hej

Jeg oplever ind imellem at jeg modtager op til 4 uger for gammle mails. Er
der andre der har de samme problemer med Get2net? Jeg har sendt en klage til
dem, men de sagde at det var deres postserver de var ved at flytte om på.
Jeg kan nu efterfølogende se på deres support side at de blev færdig med at
flytte den 3/9. Problemet et så bare at jeg så sent som i torsdags (16/sep)
modtog en mail der var sendt den 19 august.

Står jeg alene med dette problem?

Filip

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-04 08:32

"Filip" <filipravn@FJERN DET MED STORT get2net.dk> wrote in

> [...]
> side at de blev færdig med at flytte den 3/9. Problemet et så bare at
> jeg så sent som i torsdags (16/sep) modtog en mail der var sendt den

Jeg har oplevet samme problem, men her har der hver gang været tale om
spammails, så jeg har ikke lagt så meget i det.

Et kig i mailheaderen kan give dig en ide om det er get2net der forsinker
posten.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Jan

Dato : 19-09-04 09:02

> Jeg har oplevet samme problem, men her har der hver gang været tale om
> spammails, så jeg har ikke lagt så meget i det.

Det er det samme her.

Med venlig hilsen

Jan Larsen

Fra : anders

Dato : 19-09-04 09:38

"Filip" <filipravn@FJERN DET MED STORT get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg oplever ind imellem at jeg modtager op til 4 uger for gammle mails.
> Står jeg alene med dette problem?
>
> Filip

For Ca. 2 mdr. siden sendte jeg en lykønskning til min kære kusine og hendes
mand, som skulle giftes, mailen var 3 uger under vejs, de har get2net. Jeg
har pt. webspeed, som kører fantastisk godt, men jeg har lige besluttet at
skifte over til tele2adsl "prisen" men det var måske ikke så godt et valg?
hilsen anders

Fra : A.N.

Dato : 19-09-04 11:17

Hej Filip

Min kone har samme problem med get2net mails, og hun fik også gammel mail
den 16 sep som var sendt den 19 aug. hun har gennem længere tid fået gamle
mails.
De har total kuk i deres mailserver.
Er der nogen i gruppen som ved hvad problemmet er og om det bliver rettet,
inden jeg ruller mig ud overfor
get2net.

Axel

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-04 11:42

"A.N." <axelkorup@fjernimage.dk> wrote in

> Min kone har samme problem med get2net mails, og hun fik også gammel
> mail den 16 sep som var sendt den 19 aug. hun har gennem længere tid
> fået gamle mails.
> De har total kuk i deres mailserver.

Er det mails hun/i skulle have, eller er det blot spammails?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : A.N.

Dato : 19-09-04 11:50

Hej Morten
Det er sørme vores normale mails fra famile og venner, vi får mails fra både
Holland og Australien som er
forsinkede?
Axel

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-04 12:14

> Det er sørme vores normale mails fra famile og venner, vi får mails
> fra både Holland og Australien som er forsinkede?

Så tyder det jo på at det er hos get2net at problemet ligger.
Dog ville jeg se lidt nærmere på mailheaderen i de berørte mails, for at se
hvor problemet er inden skylden skydes på get2net.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf