Tandlæge i Sverige
Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 19-09-04 08:08

Er der nogen fra gruppen, der har erfaring med tandlægebesøg i Sverige.
Gerne omkring Malmø, da han skal kunne nås fra stationen.
Jeg har en bekendt, der overvejer et besøg derovre for noget broarbejde.
Kom gerne med henvisninger til evt. hjemmesider med priseksempler.

mvh
JP
sletmigførst-jp@it-entre.dk

--------------------------------------
Hvorfor siger man ofte:
"Jeg er helt enig med dig, men vil alligevel ...."

Fra : Jette

Dato : 19-09-04 17:26

Jens-Peder Rasmussen <sletmigførst.post@it-entre.dk> wrote:
> [...]
> Jeg har en bekendt, der overvejer et besøg derovre for noget
> broarbejde. Kom gerne med henvisninger til evt. hjemmesider med

Jeg har personligt ingen erfaringer med tandlæger i Sverige, men der er en
del gode råd på denne hjemmeside:

http://www.avmintand.dk/Sverige/Sverige.htm

Mvh Jette

Fra : Christina

Dato : 20-09-04 09:44

Jens-Peder Rasmussen wrote:
> [...]
> Jeg har en bekendt, der overvejer et besøg derovre for noget
> broarbejde. Kom gerne med henvisninger til evt. hjemmesider med

Min far fik lavet sine tænder i malmø, også broer, og han sparede godt nok
mange penge ved det. Husker tandlægen hed vladimir og boede tæt ved.

Fra : Spangkuk

Dato : 21-09-04 19:54

"Jens-Peder Rasmussen" <sletmigførst.post@it-entre.dk> skrev i

> Er der nogen fra gruppen, der har erfaring med tandlægebesøg i Sverige.

Ja!

Du skal være opmærksom på, at den tandlæge du sædvanligvis
har benyttet her i DK kanl blive SMÆKFORNÆRMET når
han/hun ser at du har fået lavet noget udenom ham/hende.

Der er flere eksempler på at den lokale, Danske tandlæge har
taget overpris for at "reperere" en behandling lavet i Sverige,
eller slet og ret har nægtet at tage den formastelige, sparsommelige
patient tilbage til behandling.

Deres argument har i flere tilfælde været, at de er gode nok til
en akut-behandling, men ikke til vedligeholdelse.

Spang