Family Tree Maker 2005
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 18-09-04 22:06

Hej alle,

Family Tree Maker er kommet i en ny version.

Se mere her om fornyelserne: www.familytreemaker.dk

Hvis du vil vide mere om priser og levering, send en E-mail til
ole.bielefeldt@adslhome.dk

Der er fortsat ca. 10% rabat til medlemmer af DIS-Danmark og ca. 10% rabt
til seniorer.

De 2 rabatter kan kombineres.

Kurt Hansen skal nok "brokke sig" over dette indlæg, men da han ikke gjorde
det længere nede omkring TMG, er jeg helt rolig J

Ole P. Bielefeldt

Ry

Fra : Susan Smidt

Dato : 18-09-04 22:44

"Ole P. Bielefeldt" <ole.bielefeldt@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Der er fortsat ca. 10% rabat til medlemmer af DIS-Danmark og ca. 10% rabt
> til seniorer.
> De 2 rabatter kan kombineres.

Den slags er ikke tilladt her i nyhedsgruppen

mvh. Susan

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 18-09-04 23:49

Sat, 18 Sep 2004 23:44:18 +0200, skrev Susan Smidt:

> Den slags er ikke tilladt her i nyhedsgruppen

Det er han meget for dum til at fatte. Lav et filter.

http://aner.dk/

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 19-09-04 12:44

Nej ikke dum, men Ole Bielefeldt nægter, at forstå, at noget så plat som
reklame, for sin (konens) kommercielle inyteresser, ikke er lovligt i denne
gruppe.

Men hvordan får vi det stoppet, Man kan sætte ham i bloker adresse.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-09-04 14:39

Sun, 19 Sep 2004 13:43:54 +0200, skrev Karl-Heinz Hansen:

> [...]
> gruppe.
>
> Men hvordan får vi det stoppet, Man kan sætte ham i bloker adresse.

Det er meget længe siden jeg sidst har set hans skriverier, undtaget når
andre gentager det.
Jeg bruger filter mod den slags skvadderhoveder.