Fra : anders

Dato : 17-09-04 22:20

Fra: "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk>
Emne: ny TV udbyder ComX deriblandt
Dato: 16. september 2004 20:52

Hej

vi i vores boligforening skalt til det næsten generalforsamling stemme om
hvilken TV udbyder vi skal vælge...

Hvor mange medlemmer er der i den bolig forening?
Fascom måske? men husk at få bekræftet hvor stikkene skal sidde, (helst ved
sidden af de gamle)
hilsen anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-09-04 09:19

"anders" <aol@oncablefjern.dk> wrote in message

du kunne ikke have trykket reply group, eller svar til gruppe, i den
opringelige tråd?

> Hvor mange medlemmer er der i den bolig forening?

Vi er knap 1100 lejligheder

> Fascom måske? men husk at få bekræftet hvor stikkene skal sidde, (helst
> ved
> sidden af de gamle)

Nu er det sådan at der har været en medie gruppe der har siddet og smurt på
det i et stykke tid.... Jeg hørte dem for et års tid siden hvornår vi skulle
have installaleret PDS i det hele og få laves fælles internet... Det lød til
at det havde de prøvet at foreslå tidligere, men det var ikke relavant. Men
for et par måneder siden fik så så afvide at vi skulle have ny TV udbyder,
og vi skulle udfylde ´hvilke kanaler vi villle have. Ikke noget om at vi
også skulle have internet, telefoni. Så jeg synes det er glædeligt at de da
så har fundet comX, måske kunne det have været bedre at vælge noget andet.
Men jeg tror at hvis det nogen skal være inden for nyere tid, så er det nok
nu man skal stemme for det. Tror ikke det bliver lavet om.. Skal til
informationsmøde om det på Tirsdag og der stemmes om det på næste Lørdag.

ComX siger de vil sætte nye ledningskanaler op i opgangen, men jeg synes dog
det er lidt svært.. for hvis det skal laves sådan at fra ledningskanalen
skal der bores direkte ind i lejligheden, skal der smøres 4 kanaler op i
hvert hjørne.
jeg personligt vil da nok heller ikke have at de bore ind og smækker et
eller andet... Men bliver det comX vil jeg nok når arbejdet er gået igang
trække en træksnor fra mit krydsfelt ud til ledningskanalen, og så spørge
dem pænt. For jeg har lejligheden smækked med dataudtag, og så ville det
selfølgelig være ærgeligt at pludselig at have det fede inde i stuen og så
kan man næsten ikke bruge krydsfeltet til noget mere.