Filmfremkaldelse
Fra : smaz

Dato : 17-09-04 00:11

Hvor får man billigst engangskamerafilm fremkaldt?

mvh/smaz

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-09-04 21:03

smaz wrote:

> Hvor får man billigst engangskamerafilm fremkaldt?

Du har da vist fået sendt til den forkerte gruppe.?

(Måske har du tænkt at denne gruppe må være den rette hvis jeg vil spare
penge. Men det er som regel ikke den type spørgmål der stilles her. -
Men OK, det kan det jo blive.)

Prøv gruppen for alt muligt: dk.forbruger
Eller spørg om rette gruppe i dk.velkommen

I alle tilfælde kan du lære om nyhedsgrupper ved at kigge på www.usenet.dk

Fundats for gruppen dk.penge siger bla.:
2. Beskrivelse:
Oekonomi, investering, budgettering og andet om penge

3. Fundats:
Gruppen er ment som en generel topgruppe for alt der har med
penge at gøre.

Mvh. Jørgen

Fra : smaz

Dato : 17-09-04 21:41

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse
> (Måske har du tænkt at denne gruppe må være den rette hvis jeg vil spare
> penge. [snip]
Lige akkurat! Men set i de blændende lygter i bakspejlet...

> Prøv gruppen for alt muligt: dk.forbruger
Det vil jeg prøve - eller måske i en fotogruppe, hvis der er det.

mvh/smaz