Oversigt over vandrehjem i Tyskland?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-09-04 15:00

Vi skal til Köln om en 14-dages tid, og vil gerne finde et vandrehjem på
nordsiden af Köln i umiddelbar nærhed af motorvejen. Findes der en oversigt
over vandrehjem der ligger tæt på motorvejen? Det bedste ville være at have
et kort med motorvejen gennem Tyskland, hvor man kan klikke på de enkelte
steder der er et vandrehjem.

Er der nogen der har et link?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ole

Dato : 17-09-04 15:13

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> et kort med motorvejen gennem Tyskland, hvor man kan klikke på de enkelte

Jeg har desværre ikke et link til dig. Det første sted jeg ville lede er en
søgning på Goggle

Fra : Inger Buchard

Dato : 17-09-04 15:32

Måske kan du ikke finde Jugendherberge på Links und rechts der Autobahn:
http://www.linksundrechts.com/

- men den giver oplysninger om overnatningsmuligheder i mange prisklasser.

Vandrerhjem ligger på www.jugendherberge.de

Inger

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 18-09-04 14:04

> Er der nogen der har et link?

Måske kan de hjælpe i gruppen dk.fritid.bil da flere af dem har kørt igennem
Tyskland.

Mvh

Emil

Fra : Anders Jensen

Dato : 18-09-04 17:55

Som det allerede er skrevet er, kan den "tyske bibel" bruges. Altså "Links
und rechts der Autobahn". Den er guld vær på en tur igennem tyskland.....
Den kan købes hos FDM eller på den første tankstation i Tyskland (nogle
danske har den vist også).

Men god tur