Mobilix og news
Fra : Henrik KJ

Dato : 12-05-01 18:53

Mobilix har nu flere gange fejlagtigt postuleret at deres problemer
med newsfeed er løst. Men det er bestemt ikke løst.

Alene i news:dk.livssyn.kristendom mangler der mindst 50 indlæg alene
for perioden 9/5-2001 kl. 19.35 til den 12/5-2001 kl. 18.38!

Problemet har været jævnligt påtalt over for dem siden slutningen af
november måned 2000, så hvornår kommer der en reél og sandfærdig
melding fra dem? Hvornår begynder vi at få noget for alle de penge de
nu har skrabet sammen og som de vil bruge til noget orange noget!

Og tilbud om at få kr. 100 i decord på næste regning betragter jeg
ikke som seriøst, når jeg i over et halvt år ikke har fået det
newsfeed jeg blev lovet. Ved tegning af mit abb. blev der nemlig
påstået at deres newsfeed var lige så fyldigt som både Get2Net, CC,
Worldonline m.fl., men det har det slet ikke været, - jeg tror ikke
engang at det har været det bare en enkelt dag i det halve år!

Henrik KJ

Fra : Gerner

Dato : 12-05-01 20:43

On Sat, 12 May 2001 19:53:27 +0200, "Henrik KJ" <henrik.kj@wanadoo.dk> wrote:

>Mobilix har nu flere gange fejlagtigt postuleret at deres problemer
>med newsfeed er løst. Men det er bestemt ikke løst.
Er ris&ros gruppen nedlagt ?
Kritik af en isp burde ikke postes her når der er en gruppe til kritik.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 12-05-01 20:46

"Henrik KJ" <henrik.kj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår begynder vi at få noget for alle de penge de
> nu har skrabet sammen

Prøv lige at kigge i regnskaberne først......så vidt jeg huske, så var det
noget med 600 millioner i underskud sidste år, og næsten 1 milliard forrige
år.

Jeg vil sende dit indlæg til dem som har med newsservicen at gøre.

-------------
Best regards Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix/orangedk AS12435 HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-01 00:49

Sat, 12 May 2001 19:53:27 +0200, skrev "Henrik KJ"
<henrik.kj@wanadoo.dk>:

> [...]
>
>Alene i news:dk.livssyn.kristendom mangler der mindst 50 indlæg alene
>for perioden 9/5-2001 kl. 19.35 til den 12/5-2001 kl. 18.38!

En ting er at Mobilix newsserver burde fungere, men på den anden side,
hvis du på trods af dette ønsker at vedblive med at være Mobilixkunde,
så kan du jo bruge news.sunsite.dk til dk*.grupperne undtagen de
binære.

Der skulle gerne være fuldt newsfeed på tekstgrupper.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Henrik KJ

Dato : 15-05-01 08:09

> [...]
> undtagen de binære.
>
> Der skulle gerne være fuldt newsfeed på tekstgrupper.

Jeg har betalt Mobilix for at få den newsfeed de lovede mig ved
tegning af mit abb., og så er det vel også kun rimeligt at jeg får
leveret den vare jeg troede jeg købte.

Jeg fortalte dem ved tegning af mit abb. at jeg næsten udelukkende
skulle bruge mit abb. til news, og det er faktisk det eneste jeg ikke
kan. Men næste gang jeg kommer forbi mit ydmyge hjem (i øjeblikket
sidder jeg i min campinvogn og skriver på en bærbar) vil jeg sende en
skriftlig opsigelse af mit abb., idet jeg ikke får leveret den vare de
lovede mig. Både jeg og andre har siden slutningen af november,
adskillige gange gjort dem opmærksom på problemet, og et par gange har
vi fået en respons om at det nu virkede, for så at konstatere at
intet, absolut intet, er blevet forbedret (set ud fra vores ende af
ledningen)!

Jeg ønsker ikke længere at være til grin for mine egne penge, om de så
på to år har haft 1,6 mia. i underskud eller ej! Og nu vil bruge
xxx-antal mio. på at skifte navn til orange, eller grøn, eller gul
eller blå!

Henrik KJ

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-01 08:13

> Og nu vil bruge
> xxx-antal mio. på at skifte navn til orange, eller grøn, eller gul
> eller blå!

Du har et uforholdsmæssigt stort problem med det navneskift.
Har du nogensinde arbejdet i et internationalt fima af den karat?
Det er to vidt forskellige budgetter de penge kommer fra...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-01 13:04

Tue, 15 May 2001 09:13:00 +0200, skrev "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com>:

>Du har et uforholdsmæssigt stort problem med det navneskift.
>Har du nogensinde arbejdet i et internationalt fima af den karat?
>Det er to vidt forskellige budgetter de penge kommer fra...

Jeg undrer mig mere over, at Henrik vedbliver at bruge Mobilix, når
han er så utilfreds og de ikke leverer den vare, som Henrik ønsker.

Han kan jo bare holde op med at bruge dem og så finde en ISP, som
leverer et bedre newsfeed.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-01 15:12

> Han kan jo bare holde op med at bruge dem og så finde en ISP, som
> leverer et bedre newsfeed.

At dømme efter debatten er det pt. vanskeligt

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-05-01 16:29

Martin Højriis Kristensen <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

> At dømme efter debatten er det pt. vanskeligt

Jeg synes World Online gør et glimrende job :)

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"