Hauppage 350 tv-kort - kan jeg sortere kan~
Fra : Michael [2800]

Dato : 17-09-04 13:37

Hej,

Jeg har lige invisteret i et Hauppage 350 tv-kort og det ser ud til at virke
okay, men hvordan sortere man kanalerne hvis det overhovede kan lade sig
gøre, er der nogen af jer der ved det. Og hvilket filer skal jeg tage
backup af hvis ikke jeg gider søge efter alle kanalerne igen efter en
geninstallation?

--
/michael

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 17-09-04 13:48

Du skal selv tildele kanalerne et nummer, og skal skal du fortælle
programmet at det skal sorterer efter disse parametre istedet for standard
måden... Kan ike lige huske hvad menuerne hedder længere, da jeg ikke
længere har et hauppauge kort, men det virker fint nok !!

Fra : Edmund

Dato : 19-09-04 06:56

Michael [2800] wrote:
> [...]
> at virke okay, men hvordan sortere man kanalerne hvis det overhovede
> kan lade sig gøre, er der nogen af jer der ved det.

Vælg menu / configure / channels / preset mode

Vælg menu / suite maneger
Højreklik der hvor der står channel name / channels, og vælg preset, så
kommer der en knap øverst, hvor der står reorder, klik på knappen og den
bliver til pile

Nogle gange springer den til channel mode efter en programeret optagelse
Vælg "menu / configure / channels / preset mode" igen.

> filer skal jeg tage backup af hvis ikke jeg gider søge efter alle
> kanalerne igen efter en geninstallation?

Det er reg.databasen du skal have fat i, og eksportere disse nøgler

TV
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Hauppauge\Channels

Radio
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Hauppauge\Radio

--
Mvh Edmund