Q: eksperthjælp ønskes pc dele
Fra : Jazz

Dato : 17-09-04 09:47

Hej

Jeg står for at skal bygge en ny pc (ikke første gang) men har være "ude af
markedet" i et par år og kender ikke kvalitet/pris mere, er der nogen der
kan hjælpe?

Jeg vil bruge 5000.- på projektet og skal bruge følgende der "spiller"
sammen.
Maskinen skal hovedsageligt bruges til at spille på og til overførsel af
billede og lyd til fjernsyn (dvdfilm)

bundkort
cpu (køler)
ram
grafikkort
harddisk

jeg regner derudover med at købe et godt støjsvagt kabinet med regulerbar
køling til ca 1000.- inkl 400 Watt PSU

Fra : Brodlos

Dato : 17-09-04 23:10

> [...]
> harddisk
>
> jeg regner derudover med at købe et godt støjsvagt kabinet med regulerbar

Asus P4P800S-X, en P4 i valgfri størrelse f.eks. 2,8 GHz (køb "box", så får
du en udemærket køler med), 512 mb kingston DDR pc3200 ram, seagate SATA 150
harddisk og f.eks. Abit Radeon 9600 med 256 mb DDR ram.

Så er du ret godt kørende, er der penge til overs ville jeg nok vælge 1 GB
ram!

mvh MB

http://dvd.brødløs.dk

Hvis din browser ikke understøtter æ,ø, og å, brug i stedet
http://on.to/brodlos

Fra : Jazz

Dato : 18-09-04 10:21

Lyder umiddelbart udemærket.
Jeg har dog hørt/læst at Radeon 9600 skulle være en skuffelse, er der nogen
der har kommentarer???