Hvor kan jeg finde....
Fra : Carola

Dato : 17-09-04 09:15

Hejsa !!
Håber der er nogen der kan hjælpe....Har natten til Torsdag mistet min
elskede hund.
Vi blev vækket kl 01.00 ved hyl og skrig fra Bella (Golden Retriever) løb
ned til hende og fandt hende liggende i hendes eget afføring og med meget
kraftige hovederystelser og trækken ved øjene. Hun kunne ikke rejse sig. Vi
kontaktede dyrlægen som også kom meget hurtigt ...Tak for det Jan....
Han mente det var elipsianfald men det har hun aldrig haft før og hun var jo
trods alt 15.5 år gammel. Vi kunne måske afhjælpe det med medecin men der
var ingen sikkerhed for at det hjalp og ingen sikkerhed for at det ikke
kunne vende tilbage . det ar meget forfærdeligt at se vores "pige" ligge der
og ingenting kunne og hovedet bare fløj fra side til side .Jeg tror at det
var en hjerneblødning eller blodprop og det kunne det måske også være sagde
dyrlægen.
Vi tog den meget tunge beslutning at lade hende sove ind.
Aldrig har en beslutning været så svær men hun skulle ikke opleve dette igen
og hun havde trods alt haft 15.5 gode år.

Nu er det så jeg gerne vil skrive et lille minde om hende og tænde et lys.
Men på Regnbuebroen kan jeg kun finde verset og ingen steder at skrive
......er der nogen der kender en side hvor jeg kan skrive et minde om hende.
Ps. Dyrlægen tog hende med men vi får hende tilbage igen....hun skal brændes
og kommer hjem igen i en urne....

På forhånd Tak...
Mvh Carola

Fra : Karina Jakobsen

Dato : 17-09-04 11:50

Jeg er ked af at høre det med din hund, har selv været i den svære
situation, min blev bare kun 4 år. der er noget der hedder www.poten.dk der
finder du under en menu der hedder "mindestenen" der kan du lave dit minde,
der er folk der går ind og skriver.

Mange hilsner
Karina

www.amerikansk-bulldog.dk

Fra : Is

Dato : 17-09-04 19:30

Carola wrote:
> Vi tog den meget tunge beslutning at lade hende sove ind.
> Aldrig har en beslutning været så svær men hun skulle ikke opleve
> dette igen og hun havde trods alt haft 15.5 gode år.
---

Svær beslutning ? Det er hårdt.

Jeg har indtil nu måtte sige farvel til 2 hunde ( har en på 12 nu, så ...)

1. blev stille og rolig ældre, besvær med at rejse sig , men kom dog op. Det
blev også sværere at holde på afføringen, sådan mere og mere begge dele.
men hvornår skal det ske ??? ( jeg mener han blev 14 år)

2. kunne pludselig hverken ha mad eller vand i sig i mere end 10 min. så kom
det op igen. Efter div foto der ikke rigtig viste noget, blev han lukket op,
fordi der var måske noget forstoppelse af tarm. Der var der, kræftknude ved
indgang til maven, + der var mange andre alvorlige knuder. Så han blev 12
år.

#2 det var hårdt men ikke svært.
#1 det syne jeg var svært, og beslutningen blev taget alt for sent. En
lørdag morgen havde han skrabet sig til blods, i forsøg på at rejse sig. Det
havde han bestemt ikke fortjent. Men jeg håber jeg har lært noget af det.

Jeg tror jeg ved hvordan i har det ;-(

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Carola

Dato : 18-09-04 16:18

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen
> Erik Isager
>

> Ja det er bestemt helst noget man ville være foruden....men vi ved jo at
den tid kommer. Det er fandens svært og hårdt.

Prøver den side www.poten.dk ....Mange Tak...
Carola