Mysterium
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 16-09-04 19:21

Mysteriet er følgende:
Jeg "bestyrer" to hjemmesider, en for Tulstrup kirke, en for mig selv.
Hjemmesiden for Tulstrup kirke kan jeg komme ind på uden problemer. Min
egen hjemmeside kan jeg ikke komme ind på. D.v.s. forbindelsen
etableres, men "File list" kommer ikke frem. Når den lille hund har
løbet sig lidt træt får jeg en prompt der siger "Server response: Can't
open data connection".

Jeg bruger en iMac G3 med OSX 10.3.5, har en ADS-forbindelse og bruger
"Fetch" til overførsel af dokumenter fra mac'en til netstederne. Har
indtil for nylig brugt version 3.0.3 af "Fetch", men skiftede for en
lille måned siden til version 4.0.3. Det var vist siden da at jeg ikke
har kunnet redigere min egen hjemmeside.
Jeg har lagt de samme data ind i indstillingen af den nye Fetch som af
den gamle.
Det kan da vel ikke være indstillingen af "Fetch" der er problemet, når
jeg kan hente listen for hjemmesiden for Tulstrup kirke frem?
I konfigureringen af forbindelsen til hjemmesiden for Tulstrup kirke er
feltet "Initial directory" udfyldt. Det har jeg ikke modtager
information fra TDC forfor min egen hjemmesides vedkommende, men så vidt
jeg husker har det i den forbindelse ikke været udfyldt.

Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får forbindelsen etableret
til min hjemmeside?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-09-04 19:43

Øivind Arnfred <oarnfred@post4.tele.dk> wrote:

> Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får forbindelsen etableret
> til min hjemmeside?

Check om du har kryds i Passive mode.
Findes både i Fetchs indstillinger (preference/Firewall) samt
Systemindstillinger/Netværk.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 17-09-04 12:21

Hejsa

Øivind Arnfred <oarnfred@post4.tele.dk> wrote:

> Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får forbindelsen etableret
> til min hjemmeside?

LIgger de to hjemmeside hos den samme udbyder? På samme server?
Du kan jo prøve at indsætte en /
i fetch under "initial directory"

Mvh Sebastian