Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out kan ikke finde tv
Fra : TO

Dato : 16-09-04 09:45

Hej NG,

Jeg håber en venlig person kan hjælpe mig.

Jeg har et ATI Radeon 9800 Pro grafikkort, som kører med S-VHS kabel, gennem
en colorfix (composite) til scart og derefter i tv. Det er et forholdsvis
nyt tv, som dog ikke understøtter S-VHS gennem scart.

Jeg har desuden den seneste driver fra www.ati.com, men jeg kan ikke finde
TV under display devices. Jeg har før (med en gammel driver) haft billede på
TVet, dog sort/hvid, men det var også uden colorfix stikket.

Please help...

Fra : TO

Dato : 16-09-04 14:07

"TO" <to@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Jeg håber en venlig person kan hjælpe mig.

Problemet er nu løst. Det var en defekt adapter jeg havde...