Udbyder uden fastnet?
Fra : Hans Paulin

Dato : 15-09-04 23:51

I familiens "fritidshus" er der ISDN fra TDC; abonnementet bliver lukket
pr. 1.10., hvorefter NTAB-boksen får lov til at blive i huset.

Vil man fra d. 1.10. kunne få netadgang via fx. Cybercity på de vilkår?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-09-04 09:41

Hans Paulin skrev:

> [...]
> lukket pr. 1.10., hvorefter NTAB-boksen får lov til at blive i huset.
>
> Vil man fra d. 1.10. kunne få netadgang via fx. Cybercity på de

Nå, CC kan kun levere ADSL under de betingelser; og ADSL ka' man ikke få
derude på landet, så der er nok dømt GPRS hvis overhovedet...
Hans

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-09-04 16:58

"Hans Paulin" <me@privacy.net> wrote in news:4148ce6a$0$159
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Vil man fra d. 1.10. kunne få netadgang via fx. Cybercity på de vilkår?

FWA er nok eneste realistiske mulighed.

/lars

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-09-04 20:25

Lars Knudsen skrev:

> "Hans Paulin" <me@privacy.net> wrote in news:4148ce6a$0$159
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> FWA er nok eneste realistiske mulighed.

....sidst de målte kunne de ikke få et signal fra masterne; men er det
ikke kun bredbånd de tilbyder?

CC kan godt levere bredbånd - men det er overkill for mig i et
fritidshus.
Hans

Fra : Martin Schultz

Dato : 18-09-04 15:16

I indlægget <414b3aad$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> skrev Hans Paulin:

> ...sidst de målte kunne de ikke få et signal fra masterne; men er det
> ikke kun bredbånd de tilbyder?
>
> CC kan godt levere bredbånd - men det er overkill for mig i et
> fritidshus.

Alle modem forbindelser kræver en fungerende telefon linie.

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-09-04 19:36

Martin Schultz skrev:

> Alle modem forbindelser kræver en fungerende telefon linie.

Ok - tak!
Hans