Hvor er denne side blevet af :
Fra : pusmand

Dato : 15-09-04 14:35

Fra : zasha

Dato : 15-09-04 17:31

så vidt jeg ved, eksisterer webbyen ikke længere, så den side kan du ikke
finde :o

Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/

Fra : pusmand

Dato : 15-09-04 17:41

eller rettere - for det er den jeg søger - : www.rikkeskogebog.webbyen.dk
?

Fra : pusmand

Dato : 15-09-04 18:04

> www.rikkebachmann.webbyen.dk
>
> eller rettere - for det er den jeg søger - : www.rikkeskogebog.webbyen.dk
> ?

Ok Heidi - tak for dit svar .

Fra : zasha

Dato : 15-09-04 22:40

"pusmand" <pusmandogmandet@ofir.dk> skrev i en meddelelse

www.rikkeskogebog.webbyen.dk

> Ok Heidi - tak for dit svar .

Ok, det ser ud som om der alligevel er liv i webbyen, men mener bestemt den
har været lukket, og desværre kunne jeg ikke umiddelbart finde en side´dér,
der hedder rikkes kogebog...
Men du kan jo prøve at lede selv :)
http://www.webbyen.dk

Hilsen Heidi

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 18-09-04 00:03

zasha wrote:

> Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)

Husk at nogen hjernedøde mennesker gav lov til æøå.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-09-04 01:17

Jan G. Nielsen wrote:

> Husk at nogen hjernedøde mennesker gav lov til æøå.

Hvorfor hjernedøde? Er vi lidt reaktionære?

/David

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 18-09-04 09:21

David Rasmussen wrote:
> Husk at nogen hjernedøde mennesker gav lov til æøå.
> Hvorfor hjernedøde? Er vi lidt reaktionære?

Fordi det ikke burde gøres iflg. standarderne. Skal vi så til at have
plugins for alle landes hjemmesider?

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-09-04 15:34

Jan G. Nielsen wrote:

> Fordi det ikke burde gøres iflg. standarderne. Skal vi så til at have
> plugins for alle landes hjemmesider?

Hvad våser du om? Hvilke standarder? IDNa er jo
netop standardiseret:

http://www.ietf.org/rfc/rfc3490.txt

Og nej, vi skal ikke til at have plugins for alle
landes "hjemmesider" (du mener vel domænenavne).
Browserproducenterne kan jo bare lave deres
browser så den overholder denne standard. Det gør
alle de browsere jeg selv bruger. Internet
Explorer gør ikke, men det er Microsofts problem,
og de kan hurtigt rette denne fejl hvis de vil. I
øvrigt vil jeg tro at deres plugin skal
installeres en gang og så virker med alle
IDNa-domænenavne.

/David