Andet multimedie
bentjuul 3670
Stoppe midt i et batchjob i Photoshop
Fra : Morten Frederiksen

Dato : 15-09-04 10:29

Hej dk.edb.grafik

Jeg har scannet en del sider fra en bog, og skal have justeret blandt andet
contrast i alle filerne. Så jeg har lavet en action i Photoshop, der klarer
dette. Men midt i denne action er sat en "stop" kommando, da hvert billede
skal behandles individuelt. Dette virker fint når jeg kører min action på et
enkelt billede, men hvis jeg prøve at køre den i et batch job, vil Photoshop
ikke fortsætte efter stop kommandoen. Det lader til at stop kommandoen
stopper batch jobbet og ikke action'en. Er der nogen der kender en løsning
på sådan et problem.

mvh
Morten Frederiksen