Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokunst/multimediekunst
Fra : Lars

Dato : 14-09-04 23:17

Jeg vil gerne gentage et indlæg jeg lavede for nogle år siden her i
gruppen for at fortælle hvor bevæget, emotionel, begejstret man bliver
når man se disse billedigte, essays, denne nye multimedie
kunstart som man kan finde på disse links.

Her er tale om foto- og multimediekunst med både billede og lyd på et
højt niveau.

http://www.foto8.com/issue10/reportage/VincentLaforet/chinav1.html

http://www.foto8.com/issue10/projects/twoviews/MikhailEvstafiev/alienlond
on.html

http://www.souleyes.com/index2.html

http://www.fototrip.org/no.2/index.htm

http://www.foto8.com/search/library/index.html

Flere af fotoreportagerne kræver at man kan køre Flash, Shockwave eller
Quicktime.

På nogle af siderne skal man selv klikke lidt videre for at komme til
rette subpage. Men det skulle være ret simpelt.
Jeg promoverer ikke. Jeg har ingen forbindelse til disse sider. Det er
ene og alene den kunstneriske værdi jeg vil formidle.

Hvis nogle har andre tilsvarende kunstneriske, æstetiske foto websider af
lignende karakter så lad dem supplere i denne tråd.

Generelt synes jeg desværre at der er for langt imellem henvisninger til
hjemmesider hvor fotokvaliteten er noget at skrive om.
Hvis nogen kan lave dias shows som er skruet sammen som de ovennævnte så
bliver jeg s'gu begejstret.
Sig endelig til når de er klar.

Venligst

Lars
--
Tal lavt, tal langsomt og sig ikke for meget.