xnews problem
Fra : Kalle Møller

Dato : 14-09-04 23:16

Hej
Jeg ahr installeret xnews.
Jeg har dog det problem når jeg vil save nogel filer og trykker f4 eller
decode knappen - så skanner den bare og saver ikke - altså kun scanning!!!
Hvad er der galt ???
På forhånd tak

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-09-04 23:44

Hej Kalle Møller, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har dog det problem når jeg vil save nogel filer og trykker f4
> eller decode knappen - så skanner den bare og saver ikke - altså
> kun scanning!!!

Se fx <http://xnews.newsguy.com/manual.html#how9>, hvis det blot er et
enkelt indlæg, den/de ligger i.

Er det splittede filer: Stil markøren på _folderen_ med filerne
("tråden"), tast mellemrumstasten (du kan se de bliver markeret med
noget "1" etc.) og så F4.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Kalle Møller

Dato : 15-09-04 16:57

Tak for dit hurtige svar - men ....
jeg har gjort som du skriver og stadig - kun scanning - i det nederste felt
står der "scanning file 1 of 46" og den gemmer ikke bagefter....
Hvad er der galt ??..

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-09-04 18:51

> jeg har gjort som du skriver og stadig - kun scanning - i det
> nederste felt står der "scanning file 1 of 46" og den gemmer ikke
> bagefter.... Hvad er der galt ??..

1. Når du taster F4, får du så ikke automatisk en boks a la
<http://stegen.dk/temp/xnews-f4.gif> op?

2. Hvad er det for filtyper, du vil gemme?

3. Hvilken Xnews-version anvender du?

NB: Det skal siges, at jeg ikke er nogen ørn til det med binærgrupper,
da jeg slet ikke anvender dem. Jeg har blot testet en håndfuld gange i
al de år, jeg har brugt Xnews. Bare for at se om den optrådte korrekt
(hvilket den gjorde).
--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-09-04 18:53

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> i al de år

Der kom et al for meget med i den sætning

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : weblex

Dato : 19-09-04 11:23

Bruger du zonealarm? I så fald kan den blokere for dine download.
Havde selv det problem og er nu nødt til at slå zonealarm fra, når jeg
downloader...