Netscape 6 - vedhæftede filer i news
Fra : ha

Dato : 12-05-01 13:21

Hvordan samler og gemmer jeg flere filer fra en newsgroup i Netscape 6'
mailprogram.
I OE er der jo noget som hedder "kombiner og afkod", men jeg kan ikke finde
noget tilsvarende i Netscape.
Anyone?

mvh
ha

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-05-01 16:47

ha wrote:

> Hvordan samler og gemmer jeg flere filer fra en newsgroup i Netscape 6'
> mailprogram.

I 4.75'eren har jeg succes med at markere alle bidderne af filen, vælge file,
save as og så skrive etellerandet.uue. Bagefter udpakker jeg uue-filen med
winzip. Det kan ikke siges at være hverken nemt eller elegant, men det
fungerer..

--
Hygge..
Thomas

Fra : ha

Dato : 12-05-01 16:58

> [...]
> save as og så skrive etellerandet.uue. Bagefter udpakker jeg uue-filen med
> winzip. Det kan ikke siges at være hverken nemt eller elegant, men det

Tak Thomas, det vil jeg prøve. Men det er sgu da et løjerligt program. Der
står ikke noget som helst om emnet i programmets hjælp og jeg har heller
ikke kunnet finde noget på Netscapes hjemmeside, så det .....

tak endnu engang

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 12-05-01 17:32

> [...]
> save as og så skrive etellerandet.uue. Bagefter udpakker jeg uue-filen med
> winzip. Det kan ikke siges at være hverken nemt eller elegant, men det

Hejsa, er tilbage igen. Funkede desværre ikke, jeg får kun den ene del af
gangen, nu skrotter jeg programmet!

mvh
ha

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-01 18:17

Sat, 12 May 2001 14:20:44 +0200, skrev "ha" <notme@dot.com>:

>Hvordan samler og gemmer jeg flere filer fra en newsgroup i Netscape 6'
>mailprogram.

Kan ikke umiddelbart lade sig gøre.
Det er et eller andet med at man skal gemme dem UU-encodet tekst og så
skulle man kunne sample dem med Winzip.

Kort og godt: besværligt og ikke særlig hensigtsmæssigt, hvis man
henter mange binære indlæg.

med venlig hilsen
Knud
--