Kattetræf på søndag - reminder
Fra : Denise

Dato : 14-09-04 19:07

Hej Gruppe
Husk der er kattetræf hos Dorte på Lolland på søndag.
Dorte - hvad tid vil du have vi skal komme (vi kommer 4 her fra området) og
har du en kørselsvejledning ?
Er der noget specielt vi skal tage med, eller bestemmer vi det selv ?
Vi glæder os til at se alle dine dyr

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 14-09-04 20:03

Hejsa!
Jeg har fået mails fra Jer, men har ikke haft tid til at svar endnu, sorry!

Men vi er klar til en omgang kattehygge her i det lille hus, helt klart!
Jeg sender lige en kørselsvejledning til privatadressen, det er ret nemt
at finde.

Synes vi skal mødes omkring kl. 13, da der er nogle der skal rejse ret
langt. Mindst en enkelt fra Jylland! Og så foreslår jeg et kaffebord med
kager og andet godt, samt evt. en bid brød inden afgang igen. Jeg skal
nok sørge for nybagte boller og brød samt pålæg. Kan I måske tage lidt
kager, småkager eller andet godt med? Bare hvad der nu gør sig til sådan
en gang eftermiddagssmovs... Kaffe og te klarer jeg, men lidt sodavand
eller saft/juice ville også være fint.

Vi snakkes!
Hilsen Dorthe

Fra : Denise

Dato : 14-09-04 20:22

dpl wrote:
> [...]
> sådan en gang eftermiddagssmovs... Kaffe og te klarer jeg, men lidt
> sodavand eller saft/juice ville også være fint.

Det lyder dejligt, og jeg venter på vejledningen., du må godt skrive hvor
mange der kommer.
Vi tager kager, sodavand og chips med, det snakker jeg med de andre om

--
Hilsen Denise