cd printere
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 15:27

Nogen der ved, hvor www.edbpriser.dk gemmer produkter til at printe på
cd'er? Se f.eks. http://www.primera.com/products_printers.html

Eller måske navn på nogle forhandlere, der har den slags?

hilsen
Uffe

Fra : Mads

Dato : 14-09-04 15:47

On Tue, 14 Sep 2004 16:26:47 +0200, "Uffe Kousgaard"
<look_at_www.routeware.dk> wrote:

>Nogen der ved, hvor www.edbpriser.dk gemmer produkter til at printe på
>cd'er? Se f.eks. http://www.primera.com/products_printers.html

Skal det være en speciel CD printer eller bare en alm. printer
der også kan tage CD'er ?

For jeg spurgte nemlig om det sidste her for et par dage siden
og fik anbefalet en Canon I865.
http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Canon%20i865/page_1.htm
Jeg skal helt sikkert have fat i sådan en her til næste lønningsdag.

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 15:53

"Mads" <Madsen@nospam.nothanks.com> wrote in message

> Skal det være en speciel CD printer eller bare en alm. printer
> der også kan tage CD'er ?

Jeg har allerede en alm. printer, så den behøver ikke at kunne printe på
papir, bare cd'er.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-09-04 12:11

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> wrote in message
> "Mads" <Madsen@nospam.nothanks.com> wrote in message

> Jeg har allerede en alm. printer, så den behøver ikke at kunne printe på
> papir, bare cd'er.

Så kan man købe en termisk transfer printer de smelter det ned på cd'en, de
koster ca. 1000 kr. Men ellers kan jeg anbefale Canons nye Pixma4000
printer, den har duplex og cd-printing.

Jeg fandt en cd printer på edbpriser engang men nu kan jeg ikke finde den
mere, underligt.

Men der findes nogle der bruger en termisk transfer systemet, nu kan jeg
bare ikke finde dem mere

Mvh
Simon

Fra : Kristian Andersen

Dato : 15-09-04 21:22

> Jeg har allerede en alm. printer, så den behøver ikke at kunne printe på
> papir, bare cd'er.

TDK CD/DVD Printer LPCW-50

TDK CD/DVD Printer LPCW-100

http://videoviden.dk/tdk_lpcw-50.htm

Prøv evt Nierle

--
Kristian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-09-04 17:36

Uffe Kousgaard skrev :
> Nogen der ved, hvor www.edbpriser.dk gemmer produkter til at printe på
> cd'er? Se f.eks. http://www.primera.com/products_printers.html
>
> Eller måske navn på nogle forhandlere, der har den slags?

Der er et Ingeniør firma der har importen/ene forhandling af Primera i
Danmark (kan ikke lige huske deres navn), men det er jo små - for nu ikke at
sige hel - dyrer !

En Bravo II står vist i 12.000 uden moms. De bruger Lexmark blæk og det er
såmænd også dejligt dyrt (kombi patron).
Jeg vill nok overveje en Canon i865/i965, og så bare lade den stå klar til
CD/DVD printning. Jeg har en Lexmark som default printer og Canon'en som
label printer. Label programmet printer kun på Canon'en. Virker fint.

Læs min anmeldelse af Canon i865 her www.recordere.dk og se billeder af de
printede skiver i galleriet (flere kommer til i aften).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk, www.gromit.dk/dvd/
Vind en KiSS 558 på www.recordere.dk

Fra : Jan Vennike

Dato : 14-09-04 19:04

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Der er et Ingeniør firma der har importen/ene forhandling af Primera i
> Danmark (kan ikke lige huske deres navn), men det er jo små - for nu ikke
at
> sige hel - dyrer !

Det er dem her:
http://www.dcm.dk/Produkter/CD-R_og_DVD-R_Kopieringsudstyr/Primera

Vi (altså firmaet) har lige bestilt en Composer XL med en Signature printer.

At betale ved kasse 1: 18.000 + moms.

Men så laver denn også CD'erne færdigtrykte til os

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 19:23

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message

> Læs min anmeldelse af Canon i865 her www.recordere.dk og se billeder
af de
> printede skiver i galleriet (flere kommer til i aften).

Ser godt ud, bortset fra størrelsen - det var dog noget af et skrummel
ift. min lille og efterhånden gamle hp710c.

Men bør nok overvejes seriøst, tak for artiklen.

hilsen
Uffe