Info søges - David Bowie CD
Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 14-09-04 08:38

Hej,

Jeg har købt en David Bowie CD der hedder FromStationToStationDavidBowie med
underttlen VolumeTwoRockingTheCouchPotatoes

Jeg er i tvivl om det er en Bootleg - idet jeg ikke kan finde oplysninger om
den nogen steder.

CDen indholder 22 tracks med forskellige live udgave/duetter etc. og lyden
er i på de fleste tracks fremragende.

Mvh

Carsten

Fra : Poul Erik

Dato : 14-09-04 12:16

On Tue, 14 Sep 2004 09:38:04 +0200, "Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk>
wrote:

> [...]
>den nogen steder.
>
>CDen indholder 22 tracks med forskellige live udgave/duetter etc. og lyden

Jeg er næsten sikker på det er en Bootleg.

Det nærmeste er officielle er følgende:
David Bowie - Station To Station [Bonus Tracks] (1999)

David Bowie
Tid : 37:45
Label Rykodisc
Track List
01 - Station To Station - 10:11
02 - Golden Years - 04:00
03 - Word On A Wing - 05:50
04 - TVC 15 - 05:31
05 - Stay - 06:13
06 - Wild Is The Wind - 06:00
07 - Word On A Wing (Remix)
08 - Stay (Remix) - Personal

Notes - EMI CDP 79 6435 2 (P) 1991 Originally released in 1976
Denne udgave skulle også være rimelig sjælden.

Fra : Davidsen

Dato : 14-09-04 17:06

"Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den nogen steder.
>
> CDen indholder 22 tracks med forskellige live udgave/duetter etc. og lyden

Den figurerer på denne liste over bootlegs:

http://www.algonet.se/~bassman/bootlegs/

Mvh
Davidsen