Pris for en 6 mdr. gammel Nokie 8210?
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 12-05-01 11:09

Hvor meget må jeg give for sådan en ? (1700,-)
Den er 6 måneder gammel og displayet er lige blevet skiftet.

--
____________ Venlig hilsen: Rasmus. ____________
2 Wheel Drive (2WD) er håbløst, selv på sandjord !!

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 12-05-01 17:20

"Christian Vejby Gundersen" <cvg@cs.auc.dk> skrev:
> Det lyder ikke helt galt... jeg har lige solgt min for 1700,00

OK - Takker.
Var det ellers en OK fon, eller var den for klein ? Skal jeg måske
hellere gå efter en ny 3310 ?

--
Rasmus.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 12-05-01 18:41

Rasmus A. Nielsen <spectrus@get2net.dk> skrev i en

> OK - Takker.
> Var det ellers en OK fon, eller var den for klein ? Skal jeg måske
> hellere gå efter en ny 3310 ?

Nej! 8210 er en kanon telefon, personligt kan jeg ikke lide 3310! Du vænner
dig lynhurtigt til den lille størrelse - jeg vil ihvertfald have svært ved
at få en telefon der er meget større nu!

Dog er batteritiden ikke så god, men ellers er der ikke andet negativt at
sige om den telefon!

-Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 13-05-01 09:43

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> skrev:

> Nej! 8210 er en kanon telefon, personligt kan
> jeg ikke lide 3310! Du vænner dig lynhurtigt til
> den lille størrelse - jeg vil ihvertfald have svært
> ved at få en telefon der er meget større nu!

Jeg har pt. en Ericsson GF788, den står til udskiftning pga. dårlig
stanby og tale tid. Størrelsen er fin, men lydkvaliteten for vedkommende
jeg snakker med er for dårlig, den må også gerne kunne spille lidt
højere, så man kan snakke i støjfyldte miljøer. Er Nokia 8210'n bedre på
disse punkter ?

Min kommende telefon skal være lige så robust som min gamle Ericsson,
hvilket jeg har på fornemmelsen at 8210 ikke er, eller er det bare en
fabriks fejl, eller ?
Min kommende 'fon' må gerne være lidt større som min 788'er, men skal
stadig kunne gemmes i en skjorte lomme, her kan 3210 og 3310 jo godt
komme på tale.
Eller hvordan med Ericsson's T20, det er IMO en flot lille 'fon', men
hvor god mon den er, kan den følge med Nokia på de punkter jeg har
stillet op ?

> Dog er batteritiden ikke så god, men ellers
> er der ikke andet negativt at sige om den telefon!

Hvordan var batteri tiderne på din?
Hvor bøvlet er det at skifte batteri, det er nok ikke lige så nemt som
på min 788'er ?

--
Rasmus

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-05-01 10:07

> Jeg har pt. en Ericsson GF788, den står til udskiftning pga. dårlig
> stanby og tale tid.

Standbytiden er ikke imponerende ved 8210 - jeg kan kun holde strøm 2-3 dage
ved et par minutters snak + 10-20 sms'er - andre der har samme tlf kan dog
holde liv i den i op til 5 dage. Jeg bor langt fra antennen, så det må være
det?

> [...]
> jeg snakker med er for dårlig, den må også gerne kunne spille lidt
> højere, så man kan snakke i støjfyldte miljøer. Er Nokia 8210'n bedre på

Lyden er fortræffelig i 8210 - man kan skrue rimeligvis op, dog ikke
imponerende meget. Men nok til mit behov.

> Min kommende telefon skal være lige så robust som min gamle Ericsson,
> hvilket jeg har på fornemmelsen at 8210 ikke er, eller er det bare en
> fabriks fejl, eller ?

8210 kan godt tåle at blive kastet rundt med. Har tabt den lidt for ofte, og
der er ikke sket skade endnu.

> Hvor bøvlet er det at skifte batteri, det er nok ikke lige så nemt som
> på min 788'er ?

Du piller bagskjoldet af, og smider batteriet ud - tager ca. 2 sekunder.

Mvh

Peter